آرژانتین موفق شد با کسب یک پیروزی مهم، امیدهای خود را برای صعود مستقیم به جام جهانی افزایش دهد.​​​​​​​

مسی امیدهای آرژانتین را زنده نگه داشت/ پیروزی پرگل آلبی سلسته مقابل کلمبیا

به گزارش قدس آنلاین، آرژانتین در شرایطی به مصاف کلمبیا می رفت که به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی داشت. بازی با حملات دو تیم اغاز شد و در همان دقایق ابتدایی، آرژانتین می توانست توسط دی ماریا به گل برسد که این اتفاق رخ نداد. اما انتظار آرژانتین برای زدن گل اول خیلی به درازا نکشید و در دقیقه ۹، لیونل مسی از روی یک ضربه آزاد صاحب موقعیت شد و  با یک نواختن یک ضربه فوق العاده از فاصله ای دور، آلبی سلسته را با یک گل از حریف پیش انداخت.

بعد از گل، آرژانتین باز هم فشار خود را حفظ کرد و در دقیقه ۲۳ موفق شد فاصله را ۲ برابر کند. این بار مسی در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال توپ او از جناج راست با ضربه سر پراتو همراه بود تا شاگردان بائوسا گل دوم را نیز به ثمر برسانند. بعد از گل دوم، آرژانتین کنترل بازی را دست گرفت و کلمبیا در خلق موقعیت جدی روی دروازه این تیم ناکام ماند و در نهایت نیمه اول با برتری ۰-۲ یاران مسی به پایان رسید.

آرژانتین نیمه دوم را نیز همانند نیمه اول هجومی آغاز کرد و حملاتی روی دروازه کلمبیا ترتیب داد. ابتدا پراتو صاحب موقعیت شد تا گل دوم دوم خود را به ثمر برساند اما ناکام ماند و در دقیقه ۶۷، دی ماریا روی پاس لیونل مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او از زاویه بسته به کنار تیر دروازه برخورد کرد. کلمبیا در نیمه دوم نیز علیرغم تلاش زیاد، در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه آرژانتین ناکام ماند و در حالیکه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد، آرژانتین گل سوم را نیز به ثمر رساند تا پیروزی خود را مقتدرانه تر کند.

همکاری زیبای مسی و دیماریا باعث شد تا آنخل دی ماریا در موقعیت بسیار خوبی قرار بگیرد و ضربه محکم او به طاق دروازه، گل سوم آرژانتین را به همراه داشت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی در نهایت با برتری شیرین آلبی سلسته پایان پذیرد و بائوسا برای مدتی از زیر فشار انتقادات خلاص شود.

با این پیروزی، آرژانتین ۱۹ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد و کلمبیا نیز با ۱۸ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.