یزد-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اهدای ۲۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط خیرین جهت ساخت پایگاه امداد و نجات و خانه سلامت استان خبر داد.

 بیش از ۲۴میلیارد ریال توسط خیرین یزدی به هلال احمر اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین  عباس احد پور گفت: سفرنامه سلامت و امید هلال احمر در شانزدهمین سفر خود به استان یزد که در روزهای ۲۲ لغایت ۲۴ آبان ماه میهمان استان بود ، در سه شهرستان برنامه های متنوعی اجرا کرد.

وی افزود: این سفرنامه در این مدت به ارائه آموزش هایی به منظور حساسیت زایی در حوزه سلامت، ارائه خدماتی چون ویزیت بیماران، تست فشار خون، قند و ایجاد حساسیت در مردم نسبت به سرطان های شایع پرداخت .

عباس احد پور اضافه کرد: هدف این سفر نامه ترویج فرهنگ داوطلبی بین آحاد جامعه و اقشار مختلف جامعه ، ترویج فرهنگ کمک های نوع دوستانه به شکل دائم الخیرات و مستمر ، بستر شناسی مناسب برای ترویج فرهنگ وقف و نیکوکاری ، معرفی خیرین و داوطلبین نمونه و الگوسازی از این افراد برای تعمیم حرکت نیکوکارانه در  سراسر استان است.

احدپور اذعان داشت: خودمراقبتی باعث کاهش هزینه و توسعه زیرساخت ها می شود که اگر این کارها صورت گیرد در آینده شاهد کاهش بیماری های غیرواگیر و هزینه های درمانی خواهیم بود که می تواند کمک شایانی به وضعیت بودجه ای کند که خوشبختانه این سفرنامه در این امر آموزش هایی را به عموم مردم ارائه می دهد .

وی با بیان اینکه مشارکت و همراهی مردم در برنامه ها و طرح های اجتماعی هزینه های جامعه را کاهش می دهد و موجب توانمند سازی آنها می شود عنوان کرد: مشارکت مردم در حوزه های آموزش، پیشگیری و تزریق روحیه نشاط و امید مهمترین دستاورد سفرنامه سلامت و امید در یزد  بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد با اشاره به اینکه خیرین شهرستان بافق مبلغی حدود ۰۰۰/۰۰۰/۲۵۰/۲۱ تومان را به منظور ساخت ابنیه و تجهیزبه وسایل امداد و نجات اهدا کردند.

عباس احدپور با بیان اینکه مدیرعامل سنگ آهن بافق ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۴ریال جهت کمک به ساخت مجتمع بهداشتی درمانی هلال احمر بافق اهدا کرد و فرماندارشهرستان بافق نیز مبلغ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۲ اهدا نمود.

وی از برپایی ۲۵ چادر ارائه خدمت و آموزش در تونل سفرنامه سلامت و امید در شهرستان اردکان خبر داد و با بیان اینکه ۱۲نفر پزشک و پیراپزشک نیز به مردم حاضر ارائه خدمت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد ازاهدای ۰۰۰/۰۰۰/۲۵۰/۱ ریال کمک غیرنقدی توسط خیران اردکانی در سفرنامه سلامت و امید خبر داد و خاطر نشان کرد فرماندار اردکان نیز قول مساعدت و مشارکت در امور ساخت و ساز و تکمیل ۳عدد پایگاه امداد و نجات داده ای را داد.

وی با اشاره به اینکه خیرین مهریزی نیز در اقدامی زیبا ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۱۱ریال را جهت مساعدت در ساخت مجتمع سلامت به جمعیت هلال احمر مهریز اهدا نمودند

وی از برپایی ۲۵ چادر ارائه خدمت و آموزش در تونل سفرنامه سلامت و امید در شهرستان مهریز خبر داد و با بیان اینکه ۱۵نفر پزشک و پیراپزشک نیز به مردم حاضر ارائه خدمت کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.