قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه لوایح مطرح در صحن شورا بدون پشتوانه کارشناسی است، گفت: نظام مدیریت شهری فرسوده و ناکارآمد و عامل اصلی مشکلات نیز هست.

نظام مدیریت شهری فرسوده و ناکارآمد است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی فخرآذر با اشاره به پیاده روی اربعین آن را یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام در سال‌های اخیر خواند و اظهار داشت: از همه کسانی که در برپایی این حرکت عظیم نقش دارند سپاسگزارم.

وی با اشاره به دستگیری‌های چند ماه پیش شورا و شهرداری تبریز گفت: شایسته بود پس از دستگیری‌های شورا و شهرداری تبریز یک عذرخواهی ساده از سوی شهردار و رئیس شورا از مردم و شهروندان انجام شود.

فخرآذر ادامه داد: من به نوبه خودم از مسئولان قضایی خواستارم بر اساس قانون مانع از تضییع حق و حقوق ملت شوند و تا این اقدام بارقه امیدی برای خدمتگزاران صدیق باشد و جلوی کسانی که به بیت‌المال مسلمین چپ نگاه می‌کنند را بگیرند.

وی گفت: البته این به معنای کتمان خدمات صادقانه به مردم نیست، شورای شهر در این دوره خدمات ارزشمندی به شهر انجام داده است.

وی ادامه داد: چگونه می‌توانیم قانون و آیین‌نامه برای شهرداری تصویب کنیم درحالی که خودمان آیین نامه نداریم؟

عضو کمیسیون فرهنگی ادامه داد: لوایح مطرح در صحن شورا بدون پشتوانه کارشناسی است و با عملکرد ضعیف کمیسیون‌ها و بدون وجود مرکز پژوهش‌های شورا انجام می‌گیرد. هبه‌ها و فرصت‌های ناعادلانه متاسفانه به کسانی تعلق می‌گیرد که به شورا و شهردار دسترسی دارند، کسانی که نزدیکی به این‌ها را ندارند چه کنند؟

وی درباره کمیسیون فرهنگی شورا نیز افزود: حذف معاونت فرهنگی تیغ زدن به خود است و نظام مدیریت شهری فرسوده و ناکارآمد و عامل اصلی مشکلات نیز هست.

وی به موضوع سفرهای خارجی اشاره کرد و ابراز داشت: سفرهای خارجی سود ویژه‌ای برای شهر ندارد و بیشتر شبیه سفرهای تفریحی است.

فخرآذر گفت: در شرایط مالی اخیر شهرداری چه لزومی برای سفرهای تفریحی است در حالی که نمی‌توانیم بدهی‌هایمان را بدهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.