کرمان-رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب از دستگیری فردی که با شایع پراکنی وایجاد رعب و وحشت در سطح این شهرستان منجر به یک ترس عمومی در بین مردم شده بودخبر داد.

 شبح قلابی دستگیر شد

مهدی اکبری درتشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی کسب گزارشی از سوی اهالی یکی از روستاهای فاریاب وهمچنین اعلام مرجع انتظامی مبنی بر ایجاد یک شایعه درخصوص وجود یک شبح باظاهری وحشتناک در مزارع کشاورزی این روستا،رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دستگاه قضائی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضائی تصریح کرد:پس از فعال نمودن پلیس های تخصصی وطی یکسری اقدامات اطلاعاتی مضنون اصلی پرونده دستگیر شد.

وی ادامه داد:متهم که فردی میان سال می باشد در اعترافات اولیه خود مدعی شده بود که این شبح در تاریکی شب ودر مزرعه کشاورزی به او حمله کرده است و قصد خفه کردن او را داشته است  وباایجاد رعب و وحشت باعث ترس در بین اهالی این روستا شده بود.

اکبری عنوان کرد:پس از تحقیقات تکمیلی و بازجویی از متهم مشخص گردید این فرد با ایجاد شایعه پراکنی قصد در امان ماندن از سارقین را داشته است که مزرعه ذرت او مورد سرقت قرار ندهند.

رئیس دادگاه فاریاب با بیان اینکه، متهم با تغییر چهره چندین مرتبه موجب ترس اهالی منطقه شد بود،تاکید کرد:دستگاه قضائی به شدت با اخلال گران در نظم وامنیت برخورد قاطع قضائی خواهد کرد.

وی ادامه داد:پس از دستگیری متهم گزارشات متعددی در خصوص سرقت مسلحانه و راهزنی از این متهم گزارش شده که در حال بررسی قضائی می باشد.

شایان ذکر است از تاریخ دستگیری متهم هیچ گزارشی مبنی بر وجود شبح یا موجودی ترسناک وخطرناک گزارش نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.