کرج-رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به تلاش‌های دولت در توسعه زیرساخت‌های ریلی گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطات در صنعت ریلی و ایجاد ارتباط راه آهن با کشورهای همسایه در دولت به جدی دنبال و ایران به قطب اقتصاد ریلی در منطقه تبدیل می‌شود.

ایران به قطب اقتصاد ریلی منطقه تبدیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد نهاوندیان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست توسعه با فعالان اقتصادی استان البرز با بیان اینکه دولت پیام آبادانی را برای ملت به ارمغان آورده است، اظهار داشت: ملت در سالهای اخیر در مقابل تحریم‌ها ایستاد و موانع و زنجیرهای ظالمانه شکسته شد و به دنبال آن پس از رفع مانع مرحله خیزش است که این مرحله نیز به سرعت آغاز شده است.

وی سه وظیفه اصلی دولت‌ها را یادآور شد و افزود: هر چند تصور می‌کردند اقتصاد ایران را به رکود کشیده‌اند اما اقتصاد ما دوباره حرکت کرد و رشد منفی متوقف شد و در مسیر رشد پایدار قرار گرفتیم.

نهاوندیان ادامه داد: هر کسی وظیفه‌ای دارد و دولت هم وظیفه مشخصی دارد، ثبات اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار از اهداف دولت بوده است.

وی افزود: اقتصاد ایران، اقتصاد باثباتی است و در بازار کالا و خدمات از شرایط ملتهب قیمت‌ها فاصله گرفته و در بازار ارز ثبات منطقی شکل گرفته است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به ثبات اقتصادی در کشور ادامه داد: این بزرگترین هدیه‌ای است که به برنامه‌ریزی‌های بلند مدت می‌شود داد که فعال اقتصادی وقتی امکان سنجی را مطالعه کند، عوامل خارج از اختیار را ارزیابی کند.

وی افزود: هنوز در بروکراسی اداری مشکلاتی داریم اما خوشبختانه همین چند تصمیم و پیشنهادات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گرفته شد که گام‌های جدی در بحث امنیت اقتصادی باید برداشته شود.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: امیدوار هستیم با همکاری دولت و مجلس در بحث مقررات‌زدایی گام‌های بلندی را برداریم.

نهاوندیان خاطرنشان کرد: تلاش دولت در بحث راه‌ها، گاز و غیره غیرقابل انکار است و این هدف گازرسانی به اکثریت روستا اتفاقات مهمی است که کمتر شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ارتباطات در صنعت ریلی و ایجاد ارتباط راه‌آهن با کشورهای همسایه در دولت به جدی دنبال می‌شود و ایران قطب اقتصاد ریلی در منطقه خواهد بود و تحولات بزرگی در راه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.