رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا یک ورشکسته اقتصادی با ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی است که از زمان پیروزی انقلاب هر روز از قدرتش کاسته شده است.

پرچمی که امام خمینی (ره) در جمهوری اسلامی ایران برافراشت، امروز در بسیاری از نقاط دنیا به اهتزاز درآمده است/ نفوذی‌ها ندای سازش با دشمنان را سر می‌دهند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید میثاق بسیجیان استان تهران با بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران ضمن تسلیت ایام اربعین گفت: امروز با ایستادگی ملت ما در راه امام (ره)، پیروزی‌های گسترده‌ای نصیب اسلام شده است و می‌توان گفت که راه امام حسین(ع) به برکت انقلاب حسینی ما در میان ملت‌ها می‌درخشد، راهی که مسیر کمال را به بشریت نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بیداری ملت‌ها هر روز عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ‌تر می‌کند، گفت: امروز شاهدیم ده‌ها میلیون عاشق اهل بیت گرداگرد حرم سیدالشهدا (ع) جمع می‌شوند؛ جایی که تا چند سال پیش روضه‌خوانی و اشک‌ریختن برای اهل بیت ممنوع بود و عزادارن حسینی سرکوب می‌شدند اما به برکت انقلاب اسلامی امروز مسلمانان در آن مکان فریاد لبیک یا حسین و «هیهات منا الذله» سر می‌دهند.

نقدی با اشاره به تأثیرگذاری الگوی بسیج در میان ملت‌های جهان گفت: امروز درس امام خمینی (ره) در تشکیل نیروی مردمی بسیج، درسی الهام‌بخش در میان ملت‌های آزادی‌خواه شده است. امروز در عراق، سوریه و فلسطین نیروی بسیج مستضعفین تشکیل شده و شاهد ایستادگی این نیرو در برابر تروریست‌ها و صهیونیست‌ها هستیم، به گونه ای که بسیاری از مناطق اشغال‌شده عراق و سوریه توسط همین نیروی مردمی بسیج آزاد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تدبیر امام (ره) برای تشکیل بسیج باعث شد تا امروز جوان و پیر، زن و مرد در صفوفی منظم و در کنار یکدیگر و پشت سر ولایت فقیه در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کنند و این درس، الهام‌بخش کشورهای آزاده جهان شده است.

وی با اشاره به جمله بنیان گذار انقلاب مبنی بر اینکه جنگ ما شکست رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد، گفت: امروز رژیم صهیونیسیتی در محاصره جوانان انقلابی و جبهه‌های مقاومت در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و فلسطین قرار گرفته است و پرچمی که امام خمینی (ره) در جمهوری اسلامی ایران برافراشت، امروز در بسیاری از نقاط دنیا به اهتزاز درآمده است.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های صنعتی، بهداشت، سلامت، پزشکی، نظامی، آموزشی و پژوهشی پیشرفت‌های گسترده‌ای داشته است و این‌ها نتایج درس‌هایی است که امام راحل به ملت ما آموختند، درس‌هایی همچون استقلال و اتکا نکردن به غرب که ما را در صحنه‌های مختلف، پیروز میدان کرده است.

وی ادامه داد: سال گذشته راهپیمایی ده‌ها هزار نفری مسلمانان نیجریه به خاک و خون کشیده شد و رهبر شیعیان این کشور یعنی شیخ زکزاکی به اسارت برده شد و شش فرزند او را به شهادت رساندند اما مردم این کشور یک قدم از راه خود عقب نرفته‌اند، این‌ها حاصل ایستادگی و مقاومت بسیجیان انقلاب اسلامی ایران است که امروز الهام‌بخش ملت‌های دنیا شده است.

نقدی افزود: بنیانگذار انقلاب بسیار زیبا فرمودند که صدای شکسته‌شدن استخوان‌های پوپولیسم را می‌شنوم، امروز هم این بیان امام (ره) در وصف حال لیبرال دموکراسی آمریکا تکرار شده و صدای شکستن استخوان‌های پوسیده لیبرال دموکراسی غرب و آمریکا به گوش می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نشانه‌های افول ابرقدرتیِ ایالات متحده نمایان شده است گفت: امروز درون آمریکا آشفتگی و به‌هم‌ریختگی بیداد می‌کند، آمریکا یک ورشکسته اقتصادی با ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی است که روزی ۲ و نیم میلیارد دلار نیز به آن اضافه می‌شود. از زمان پیروزی انقلاب هر روز از قدرت این کشور ظالم کاسته شده است و آمریکا امروز ارتشی دارد که در جبهه‌های مختلف از رزمندگان مقاومت شکست خورده و یأس و ناامیدی در آن بیداد می‌کند.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش، امام (ره) را مخاطب خویش قرار داد و گفت: ای امام راحل در زمانی که انقلاب اسلامی از عظمت و شکوه بسیاری در دنیا برخوردار است، نفوذی‌هایی داریم که ندای سازش با دشمنان را سر می‌دهند؛ اما ما امروز در کنار بارگاه ملکوتی شما جمع شده ایم و به نمایندگی از تمام بسیجیان و امت اسلام می‌گوییم که برعهدی که با شما بسته‌ایم، پایبندیم و تا آخرین قطره خون مطیع اوامر رهبری می‌مانیم.

وی در پایان با اشاره به استقبال  بسیجیان برای اعزام به سوریه افزود: امروز بسیجیان‌مان برای دفاع از حرم اهل بیت صف کشیده‌اند که این موضوع، نشان از پایبندی ما بر عهد و پیمان خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی دارد و این شور و شوق و عشق بسیجیان به شهادت، گواهی دیگر بر این است که ما بر میثاق خود پای‌بندیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.