۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 476318

فدراسیون بین المللی فوتبال سعود المهندی قطری را برای یک سال با محرومیت مواجه کرد.

رقیب قطری کفاشیان یک سال محروم شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، فیفا رقیب قطری کفاشیان در انتخابات شورای اجرایی این نهاد و نائب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا را با محرومیت یک‌ساله و جریمه نقدی مواجه کرد. این کمیته اعلام کرده است که عضو قطری حاضر به هیچگونه همکاری نشده است و به همین خاطر با جریمه و محرومیت روبرو شد.

فیفا به همین دلیل، سعود المهندی را یک سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم کرده است و همچنین این عضو قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین باید جریمه نقدی ۲۰ هزار فرنک سوئیسی را به فیفا پرداخت کند.

این جریمه در حالی برای سعود المهندی یکی از نامزدهای انتخابات اعضای شورای اجرایی فیفا  در نظر گرفته شده است که او قبل نیز یک روز قبل از انتخابات شورای فنی فیفا با محرومیت از طرف فیفا مواجه شده بود و فعالیت این عضو با تعلیق موقت از سوی فیفا روبه‌رو شد. بعد از آن محرومیت  اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه ای که  جیووانی اینفانتینیو  رئیس فیفا در آن حاضر بود، با رای منفی خود به مصوبات جلسه، باعث شدند تا جلسه لغو و به زمان دیگری موکول شود. هرچند در نهایت فیفا نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال قطر و کنفدراسیون فوتبال آسیا را بار دیگر با محرومیت مواجه کرده است .

باید اکنون منتظر واکنش این عضو و سایر نامزدهای آسیایی در کمیته اجرایی فیفا باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.