کرمان - فرماندار کرمان گفت: وجود زمستان های بهاری و جاذبه های طبیعی فرصت مناسبی برای گردشگری در شهداد به وجود آورده و آن را به بهشت گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

شهداد بهشت گردشگران داخلی و خارجی است

توحیدی در بازدید از باند فرودگاه شهداد اظهار کرد: در شرایط اقلیمیِ شهداد ، بهترین نخلستان و نارنجستان ها وجود دارد و بهترین گل و گیاهان در همین آب و هوای زمستانی شهداد رشد می کنند که میتوان با سرمایه گذاری آنها را توسعه داد .

وی ادامه داد: اکثر تورهای گردشگری، توریست های خارجی و داخلی سایر استان های کشور را برای دیدن به شهداد می آورند این در حالی است که تعداد کمی از مردم استان و شهرستان کرمان از جاذبه های این بخش دیدن می کنند و این نشان می دهد بایستی اطلاع رسانی صحیح و بهتری برای معرفی و نیز ترغیب مردم کرمان به سفر و دیدن از شهداد صورت پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی ناجی اقتصاد کشور است و یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی پیشرفت و توسعه روستاهاست.

فرماندار کرمان سفرهای مسئولین را برای بخش شهداد مثمرثمر خواند و گفت:شهداد در حال حاضر کانون توجه مدیران استان به ویژه استاندار است.

توحیدی نگاه مدیریت اجرایی شهرستان را به شهداد فراتر از یک بخش و در سطح شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: میزان اعتبار دیده شده برای شهداد در سالجاری بالغ بر ۷ میلیارد تومان است که براساس سرانه جمعیتی این مبلغ به مراتب بیشتر از سرانه جمعیت شهداد است .

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان کرمان با اشاره بیشترین سفر مدیران را در قیاس با سایر مناطق استان مربوط به شهداد دانست و تصریح کرد : مسئولین تمام تلاش و هم و غم خود را در راستای توسعه و پیشرفت شهداد گذاشته اند لکن ورود مردم به این امر ضروری است.

توحیدی وجود زیرساخت های لازم جهت اجرای طرح های مختلف به ویژه عمرانی را ضروری دانست و افزود: خوشبختانه به تناسب ظرفیت مناطق، زیرساخت های لازم وجود دارد و فقط نیاز به حرکت مردمی و حمایت مسئولین دولتی دارد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.