کرج- بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی با نفوذ تدریجی توده هوای سرد بارش برف و باران تا اواسط هفته آینده البرز را فرا می گیرد.

برف و باران البرز را فرا می گیرد/اجتناب از سفر های غیر ضروری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی بیانگر گذر امواج تراز میانی جو و نفوذ تدریجی توده هوای سرد از اواخر وقت امروز جمعه از شمال دریای خزر به سواحل شمالی، شمال شرق و مناطق میانی و حتی جنوبی کشور است که پیامد این شرایط در استان البرز از روز شنبه تا اواسط هفته آینده افزایش ابر، بارش باران و به تدریج در برخی مناطق بارش برف، گاهی وزش باد شدید و کاهش محسوس دما است.

اداره کل هواشناسی استان البرز در همین راستا طی اطلاعیه ای اعلام کرد که ۲ روز آینده برف، باران استان را فرا گرفته و دمای هوای به زیر صفر می رسد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه شماره ۵۳ پنجشنبه ۲۷ آبان و اطلاعیه شماره ۵۰ چهارشنبه تاریخ ۲۶ آبان و با توجه به پیش‌بینی بارش برف و مه‌آلود بودن هوا، از روز شنبه تا دوشنبه لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی منتهی به استان البرز پیش‌بینی می‌شود.

در این اطلاعیه همچنین از شهروندان خواسته شده است تا از مسافرت غیرضروری اجتناب کنند و در صورت لزوم، تمهیدات لازم از جمله مجهز بودن به وسایل ایمنی مانند زنجیر چرخ، به همراه داشتن لباس گرم اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.