ساری – مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از توزیع نفت سفید درمناطق کوهستانی، سردسیر و صعب العبور خبر داد.

نفت سفید در روستاهای صعب العبور مازندران توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی با اشاره به سختی های سوخت رسانی به مناطق صعب العبور نواحی ساری، نکا، بهشهر،سوادکوه و آمل، گفت: با برنامه ریزی انجام شده، سوخت رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف گیرقبل از شروع فصل سرما انجام شد و روستاهای ییلاقی نگران تامین سوخت زمستانی خود نباشند.

وی با اشاره به برودت هوای مازندران در نیمه دوم سال و نیاز بیشتر مردم به سوخت، تاکید نمود: با تلاش های صورت گرفته، هیچگونه مشکلی در سوخت رسانی به ساکنین این مناطق وجود ندارد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بر تعامل مسئولان محلی ونمایندگان آنان دررابطه با نظارت بیشتر درتحویل سوخت به بخشهای مختلف مصرف تاکید نمود و ازتوزیع بیش از 8 میلیون لیترنفت سفید درهفت ماهه نخست امسال دربین خانوارهای روستایی خبرداد.

طالبی خاطرنشان نمود: تمهیدات و تدابیرلازم برای ذخیره وتوزیع به موقع نفت سفید درزمان قطع احتمالی گازپیش بینی شده و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید ازهم اکنون آماده خدمت رسانی درشرایط سخت وسرمای طولانی می باشند.

وی با اشاره به اینکه در منطقه ساری مشکل سوخت وجود ندارد، از مصرف کنندگان خواست با اعلام کالابرگ، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی های مربوطه اقدام و این کار را به ماه های پایانی سال موکول نکنند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری تعداد نواحی تحت پوشش منطقه ساری را ۸ ناحیه و ۲۶۹ فروشندگی و تعاونی عرضه فرآورده های نفتی در مناطق صعب العبور اعلام کرد و گفت: هم استانی های محترم می توانند در صورت وقوع هرگونه تخلف احتمالی و یا ارائه پیشنهادات، با شماره های ۰۹۶۲۷ و  ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۴۰ تماس و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.