قم- مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام بیش از یک هزار مبلغ تبلیغی از سوی این دفتر همزمان با دهه سوم ماه صفر به مساجد سراسر کشور خبر داد.

 یک هزار مبلغ به مساجد سراسر کشور اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام یحیی کمال از اعزام بیش از یک هزار مبلغ روحانی به مساجد سراسر کشور همزمان با دهه سوم ماه صفر خبر داد و گفت: ثبت نام از روحانیون تبلیغی از۲۲ آبان آغاز شد و  تا ۲۹ آبان ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: مبلغان موظفند، علاوه بر تبلیغ سنتی همچون برگزاری منبر و عزاداری و سینه‌زنی مسائلی همچون سبک زندگی اسلامی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، امام شناسی و ولایت فقیه را تبیین کنند و نسبت به مشاوره و بیان احکام اهتمام داشته باشند.

کمال گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ما درخواست ۲۵۰۰ مبلغ برای این ایام را داشت، اما به دلیل اعزام برخی از مبلغان به عتبات و پیاده روی اربعین، تاکنون، قریب یک هزار مبلغ، آمادگی اعزام به استانها برای کار تبلغی در دهه سوم را پیدا کردند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم خاطر نشان کرد: در ماه محرم هم از سوی دفتر تبلغات اسلامی حوزه علمیه قم بیش از ۱۰ هزار نفر به مناطق تبلیغی اعزام شدند که از این تعداد هشت هزار نفر از قم و ۲ هزار نفر از شعبه‌های دیگر دفتر تبلیغات اعزام شدند.

 کمال اظهارکرد: اعزام مبلغان در ماه محرم و صفر، به دلیل تبیین معارف اهل بیت(ع)، ترویج مکتب عاشورایی و ارتباط آن با انقلاب اسلامی، بیان معارف قرآنی و بصیرت افزایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.