مشهد- معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: فرانسوی‌ها درپروژه‌های توسعه‌ای و زیربنایی فرودگاه بین‌المللی مشهد مشارکت می‌کنند.

فرانسوی‌ها در پروژه‌های توسعه‌ای فرودگاه بین‌المللی مشهد مشارکت می کنند

به گزارش قدس آنلاین به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد مقدوری در جلسه بررسی سرمایه‌گذاری شرکت فرانسوی ونسی در پروژه‌های توسعه‌ای و زیربنایی فرودگاه بین‌المللی شهیدهاشمی نژاد مشهد اظهار داشت: احداث ترمینال جدید پروازهای بین‌المللی, پارکینگ و مسیرهای دسترسی به این ترمینال از نیازهای اساسی فرودگاه هاشمی نژاد بوده که مورد پیگیری استان است.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های اجرایی استان, تبادل تجربیات علمی شرکت ونسی با محافل علمی و دانشگاهی استان و توسعه همکاری‌ها برای پروژه‌های اجرایی و توسعه حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند برای ادامه همکاری‌های همه جانبه مسئولان استان به منظور حمایت در تسریع اقدامات و تحقق این هدف موثر باشد.

غلامحسین باقریان، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور نیز در اظهاراتی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه فرودگاه مشهد از توافق این شرکت با طرف فرانسوی برای توسعه فرودگاه‌های اصفهان و مشهد خبر داد.

وی بیان کرد: پروژه‌های توسعه‌ای و زیربنایی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد با توجه به استقبال فزاینده زائران داخلی و خارجی از سفر هوایی به مشهد مقدس, قابلیت خدمات‌رسانی این فرودگاه را برای سالیان سال تضمین می‌کند و جایگاه فرودگاه را فراخور پرتردد ترین شهر زیارتی شیعیان جهان و دومین فرودگاه بین‌المللی کشور ارتقاء می‌دهد.

نماینده شرکت ونسی فرانسه نیز ضمن معرفی قابلیت‌ها و دستاوردهای این شرکت که هم‌اینک 30 فرودگاه را در سطح جهان اداره می‌کند, وعده داد که تعهد سرمایه‌گذاری ونسی در ایران صد در صد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.