ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد معتقد است تساوی برابر آرسنال تنها به علت بدشانسی آنها رقم خورده است.

مورینیو: منچستر یونایتد بدشانس ترین تیم لیگ انگلیس است

به گزارش قدس آنلاین، ژوزه مورینیو در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر آرسنال که با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود نسبت به این بازی به اظهار نظر پرداخت. متن صحبت های وی به این شرح است.

تساوی در لحظات پایانی: بدون شک منچستریونایتد تیم برتر زمین بود و ما در طول بازی بسیار با اعتماد به نفس کار کردیم. آرسنال با خوش شانسی توانست یک امتیاز بگیرد و از نظر من، منچستر بدشانس ترین تیم لیگ برتر است. آنها هیچ شانسی برای پیروزی نداشتند و من نمی توانم انتقادی از بازیکنانم داشته باشم. 

اما با این تفاسیر و در حالیکه آرسنال نتوانست مثل همیشه بازی کند، ما به راحتی ۲ امتیاز از دست دادیم. گل ما بسیار زیبا بود و ما می توانستیم در این دیدار پیروز شویم اما آنها در تنها موقعیتی که در طول بازی داشتند، موفق شدند دروازه ما را باز کنند.

امروز شانس به آرسنال روی آورد و به ما روی خوشی نشان نداد. از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم و خوشحالم که تماشاگران با اینکه ما ۲ امتیاز از دست دادیم، ایستاده منچستر را تشویق کردند. آنها تماشاگران منطقی هستند. آرسنال تیم خوش شانس زمین بود و با وجود بازی بی نقص ما در دفاع و حمله بازی مساوی شد"

صحنه پنالتی نیمه اول: "می دانم چه اتفاقی رخ داده است اما ترجیح می دهم در این رابطه سکوت کنم و نمی خواهم در مورد درست یا غلط بودن آن تصمیم چیزی بگویم".

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.