معاون مسافری راه آهن ضمن اشاره به بهره گیری از تمام ظرفیت ناوگان و خطوط ریلی برای جابه جایی زائران اربعین، گفت: ۱۰۰ درصد بلیت های قطار برگشت مسیر خرمشهر-تهران به فروش رفته است.

فروش ۱۰۰درصدی بلیت های برگشت/قیمت بلیت افزایش نیافته است

میرحسن موسوی در گفت‌وگو با مهر، ادامه داد: یک سفر رفت و برگشت در مسیر ریلی تهران-کربلا تا اربعین حسینی در نظر گرفته شده بود که پیش از این ایام انجام شد اما پس از اربعین، حرکت این قطار هر سه شنبه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: باتوجه به ازدحام زائران در مرز و مشکلات موجود در کنترل و نظارت مسافران، تا پس از اربعین در مسیر ریلی تهران- کربلا مسافری جابه‌جا نمی‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: از سوی دیگر برای رفت و برگشت مسافران اربعین از مرز شملچه به تهران از طریق قطار،  از قبل ۴۰ رام قطار فوق العاده در مسیر خرمشهر- تهران پیش‌بینی شده است؛ ضمن اینکه در شلمچه هم یک ریل باس محلی، جابه‌جایی مسافران را از ایستگاه خرمشهر به شلمچه انجام می‌دهد.

 موسوی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال افزایش قیمت بلیت قطار خرمشهر به تهران گفت: تمام بلیت‌های این مسیر هم به همراه بلیت‌های رفت به فروش رفته است و برهمین اساس دلیلی برای افزایش قیمت به علت افزایش تقاضا وجود ندارد.

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تمام ظرفیت ناوگان و خطوط برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی تجمیع شده است و دیگر امکان افزوده شدن قطار جدیدی وجود ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.