۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 476904

بازیکنی که نتوانسته بود دروازه استقلال را با ضربه پنالتی باز کند در این مورد توضیح داد.

رحمتی چطور پنالتی بازیکن صبا را گرفت؟

به گزارش قدس آنلاین، کیوان امرایی بازیکن تیم صبا نتوانست در بازی با استقلال پنالتی اش را گل کند و صبا با نزدن پنالتی او از جام حذفی حذف شد اما این پنالتی امرایی را سوژه نکرد بلکه اتفاقات قبل از این پنالتی بود که باعث جنجالی شدن پنالتی اول صبا بود . ویدیویی در فضای مجازی پخش شد که برخی این برداشت را دارند داور بازی به رحمتی می گوید به سمت چپ شیرجه بزند .

امرایی در مورد پنالتی که زد و حواشی بعد از آن به فارس گفت : نمی‌خواهم به سوالات بی ربط جواب بدهم. این حرف ها فقط و فقط از ذهن ها بیمار می آید که می خواهند با آسمان و ریسمان بافتن فضای همه جا را مسموم کنند. برای این افراد وقت نگذاریم بهتر است. خیلی به آنها بها بدهیم تصور مهم بودن به آنها دست داده می شود . وقت ندارم برای آدم هایی بگذارم که می‌خواهند جوی مسموم در جامعه ایجاد کنند. آن یک پنالتی بود که من زدم و مهدی رحمتی خوب تشخیص داد و گل نشد.

وی صحبت داور قبل از پنالتی با رحمتی عادی عنوان می کند و چیز عجیبی در آن نمی بیند و در موردش توضیح می دهد : پس از این بازی خیلی ها به صفحه شخصی من آمدند و فحاشی می‌کنند. ندانسته و با قضاوت های به ناحق چرا باید به من فحش داده شود ؟! من دیروز به مهدی زنگ زدم و فقط هر دو ما می‌خندیدم. او می‌گفت داور به او گفت فقط می تواند به سمت چپ یا راست برود که برخی بیکار هستند و از این سوژه دست کردند. اگر ما می‌خواستیم این کار بد را در فرض انجام دهیم چرا باید به داور می‌گفتیم ؟! عده‌ای دانسته و ندانسته دارند به ما تهمت می زنند. من دیگر حرفی برای این مورد ندارم چون در مورد مسائل بی ربط حرف نمی‌زنم .

امرایی در شرایط بازی و حذف صبا هم اشاره کرد و گفت: صبا خوب بازی کرد و به خوبی بازی را کنترل کردیم . در طول بازی هم ما و هم استقلال شایستگی برد را داشتند. اگر در طول بازی هر تیمی گل می‌زد شرایط بازی بهتر می شد . پنالتی هم به شانس بستگی دارد و استقلال خوش شانس تر بود و بازی را برد . به نظرم صبا چیزی کمتر از استقلال نداشت و ما هم شایستگی صعود به مرحله بعد را داشتیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.