مشهد- مدیرکل راه‌آهن خراسان‌ رضوی گفت: بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی کشور با طول حدود ۱۰۰ متر و عبور ۸ خط ریلی از روی پل در راه آهن خراسان در مشهد احداث می شود .

 بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی در مشهد احداث می شود
به گزارش قدس آنلاین، هادی ضیائی‌مهر با بیان اینکه بهره‌برداری بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی کشور در راه‌آهن این منطقه با همکاری شهرداری مشهد احداث می شود، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با پیشرفت ۹۵ درصدی تاکنون، در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و در یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه با مشارکت راه‌آهن خراسان و شهرداری منطقه ۵ مشهد در تامین باکس‌های پیش ساخته مورد نیاز، نیمی از آن از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی و نیمی دیگر از منابع شهرداری مشهد ساخته شده است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان‌ گفت: پروژه احداث زیرگذر ورودی ایستگاه راه‌آهن مشهد با هدف ایمن‌سازی خطوط ریلی در بافت شهری شهرستان مشهد و در راستای حفظ حداکثر سرعت تعیین شده پلاک مشهد برای قطارهای مسافری در محدوده بافت شهری، جلوگیری از اعمال تقلیل سرعت، عبور ایمن عابران محله رضویه از خطوط راه آهن، سیر ایمن قطارها و جلوگیری از برخورد قطارها با عابران، عدم واردشدن افراد متفرقه به حریم و محوطه راه آهن و بهبود دیدگاه و نگرش ذی‌نفعان به راه‌آهن احداث شده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.