ایلام- تولیت آستان قدس رضوی گفت: اربعین به نماد ی از ایستادگی، مقاومت، بصیرت آفرینی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و اراده پولادین تبدیل شده است.

اربعین نماد ایستادگی و بصیرت آفرینی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام در مصاحبه با خبرنگاران با تسلیت ایام اربعین به محضر همه دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خادمین زوار، گفت: مسؤلین، مردم و دست اندرکاران استان ایلام در ایام اربعین بسیار زحمت کشیدند و زحمات و خدمات شان واقعاً شایسته تقدیر است.

وی اظهار داشت: امروزه اربعین به نماد ی از ایستادگی، مقاومت، بصیرت آفرینی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و اراده پولادین تبدیل شده است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اربعین نمایش عظیمی است که باعث امیدواری دلدادگان انقلاب، نظام اسلامی و ارزش ها می شود، بیان داشت: همایش بزرگ اربعین موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه در استان ایلام و مرز مهران کارهای خوبی برای تسهیل زیارت زائران به سرانجام رسیده است، یادآور شد: آنچه که انجام شده است با آنچه که باید انجام شود و هدف نهایی برای تسهیل در زیارت است، فاصله دارد.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از دلایل این فاصله، شور و شوق وصف ناشدنی است که در این منطقه موج می زند و حجم جمعیت زائران بیش از ظرفیت و امکانات پیش بینی شده است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در استان ایلام ضرورت دارد که دولت محترم و دست اندرکاران بیش از پیش دست به کار شوند، تصریح کرد: بایستی زیرساخت های استان ایلام و مرز مهران به نحوی ایجاد شوند که زیارت زائرین پیاده در این مرز برای همیشه تسهیل یابد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه ما نیز به عنوان خدمتگزار در آستان مقدس رضوی که وظیفه مان خدمتگزاری به نام حضرت رضا(ع) است، امسال در نقطه مرزی مهران کار بسیار ارزشمندی برای خدمت به زائران آغاز کردیم، تأکید کرد: در تلاش هستیم تا با گسترش و توسعه و تنوع خدمات، زمینه را برای زیارت زائران تسهیل نماییم.

وی با بیان اینکه استان ایلام یک روز میزبان رزمندگان اسلام برای دفاع از آب و خاک کشور بوده است، گفت: استان ایلام امروز هم مفتخر است تا میزبان زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه هرساله این شور و شعور و حضور، رونق بیشتری پیدا می کند، اظهار داشت: لازم است که علاوه بر کارهای خوبی که در این استان و مرز مهران انجام شده است، کارهای بهتری باز هم در آینده به سرانجام برسد.

گفتنی است آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی پس از بازدید یک روزه از مرز مهران، ظهر امروز از طریق بالگرد، مرز بین المللی مهران را به مقصد ایلام ترک کرد و در فرودگاه شهدای این شهر مورد استقبال استاندار، فرماندار، جمعی از مسؤلان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.