بیرجند- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از بازسازی سینما فردوسی بیرجند درآینده نزدیک خبرداد.

 سینما فردوسی بیرجند بازسازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی دردیدار بافرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی جهت بررسی راهکاری برای حل مشکلات سینما فردوسی بیرجندگفت: استان خراسان جنوبی دارای پتانسیلهای بالقوه بسیار خوب فرهنگی و هنری است که امیدواریم بتوانیم با تعامل و مشارکت برنامه‌هایی متنوع و ماندگاری را به صورت مشترک انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سینما فردوسی بیرجند که یکی از دو سینمای موجود در مرکز خراسان جنوبی است که مدتهاست که چشم انتظار رضایت مالک اصلی خود برای بازسازی و نوسازی است یادآور شد: با توجه به موقیعت خوب سینما فردوسی در صورت مشارکت با دیگر دستگاه ها از قبیل شهرداری می‌توان آن را در طبقات متعدد و مجزا ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه سینما باید با امکانات روز خدمات فرهنگی را به مردم ارائه کند حل مشکلات سینما فردوسی و بازسازی آن را در مرکز استان یک ضرورت برشمرد و تصریح کرد: آمادگی داریم با یک بررسی کارشناسی و پیگیری لازم با معاونت سینمایی وزارت متبوع بازسازی این سینما را در دستور کار قرار دهیم.

سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار تعامل بین حوزه فرهنگی سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را ضروری دانست و گفت: کارهای خوبی در زمینه‌های فرهنگی و هنری می‌توان انجام داد و مطمئن هستم بتوانیم با هم افزایی و هماهنگی بین بخشی بین همه دستگاه ه‌های فرهنگی استان قرارگاه فرهنگی که متشکل از این دو ارگان و نهادهای مربوطه است را به وجود آوریم و با برنامه‌ریزی و وجود کارهای زیربنایی مشکلات و معضلات فرهنگی و هنری که در جامعه بعضاً وجود دارد را از بین ببریم.

در این دیدار پس از بحث و گفتگو مقرر شد سپاه انصار الرضا (ع) استان مراحل بازسازی سیما را پس از تایید استعلامات مربوطه در گردش کار قرار دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.