گیلان- محور پونل – خلخال، حد فاصل زندانه تا گردنه الماس به علت بارش برف و کولاک و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

محور پونل – خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است

به گزارش قدس آنلاین ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه تمام راه های استان به جز محور پونل – خلخال باز است، اظهار کرد: محور پونل – خلخال، حد فاصل زندانه تا گردنه الماس به علت بارش برف و کولاک و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد و در حال حاضر ارتفاع برف در این مسیر ۵۰ سانتیمتر گزارش شده است.

ناصر آل محمدی با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی استان، افزود: طبق گزارش های دریافتی از اکیپ های گشت راهداری در حال حاضر ارتفاع برف در محور بلوردکان به خصیب دشت که در حوزه شهرستان املش واقع شده، ۹۰ سانتیمتر ثبت شده که تاکنون این بیشترین بارش گزارش شده در ارتفاعات استان بوده است. پس از آن هم در محور اسالم به خلخال ۸۵ سانتیمتر بارش برف را شاهد بودیم.

وی گفت: در مسیر کوهستانی آبی نام در حوزه سیاهکل ارتفاع برف ۶۵ سانتیمتر، محور گیلوان ۶۰ سانتیمتر، ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر ۳۵ سانتیمتر، در مسیر گردشگری امامزاده ابراهیم(ع) ۳۰ سانتیمتر و در ماسوله ۳۰ سانتیمتر ثبت شده است.

این مقام مسئول از اجرای عملیات مستمر و شبانه روزی برف روبی در محورهای کوهستانی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تداوم بارش برف در محورهای کوهستانی استان اکیپ های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان مستقر در راهدارخانه های محورهای مذکور ضمن اقدام به اجرای عملیات برف روبی، به طور بی وقفه در تلاشند تا در جریان تردد در محورهای برفگیر استان خللی رخ ندهد.

آل محمدی با بیان  اینکه مطابق گزارش های دریافتی محورهای برفگیر استان باز و تردد روان برقرار است، عنوان کرد: از رانندگان می خواهیم ضمن به همراه داشتن تجهیزات ایمنی نهایت احتیاط را در حین رانندگی به ویژه در مناطق کوهستانی استان مد نظر قرار دهند تا با مشکل مواجه نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.