بیرجند:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: آسیب‌شناسی عدم تعمیق روح نماز در جامعه را در دستور کار همایش‌های نماز قرار دهید

آسیب‌شناسی عدم تعمیق روح نماز در دستور کار همایش‌های نماز قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد حسینی  صبح امروز دردومین اجلاس نماز استان خراسان جنوبی به میزبانی طبس گلشن برگزار شد اظهار داشت: تاثیر نماز وقتی است که در قلب بنشیند و بتواند دروغ و پلیدی را از جامعه پاک کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: غیبت، تهمت، تجاوز، اختلاس، فساد و غیره در جامعه برآمده از نماز بی‌عمل و بی‌توجه است.

وی تصریح کرد: نماز و تبیین آثار آن زمانی در جامعه مؤثر است که با روش‌های پایه‌ای و علمی روی آن کار شود و وقتی قابل ارزش‌گذاری است که نتیجه آن در جامعه دیده شود.

حسینی به ضعف‌ها در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: آسیب‌شناسی عدم تعمیق روح نماز در جامعه را در دستور کار همایش‌های نماز قرار دهید و اگر مسیر را اشتباه رفته‌ایم برگردیم، عذرخواهی کنیم و ضمن ریشه‌یابی علل کم اثر بودن برنامه‌های فرهنگی در ترویج واقعی و عملی نماز برای تاثیرگذاری آن اقدام کنیم.

معاون ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی، معاون استاندار و مدیران کل استان خراسان جنوبی مهمانان اجلاس نماز هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.