دو حافظ کل قرآن و یک قاری ممتاز از سوی کمیته اعزام و دعوت از قاریان برای اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کشورهای تونس و سودان انتخاب شدند.

نمایندگان کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن تونس و سودان معرفی شدند

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی کشورهای تونس و سودان دی‌ماه ۱۳۹۵ برگزار و طبق دعوت‌نامه رسیده از سوی برگزارکنندگان این دو مسابقه بین‌المللی به کمیته اعزام، نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

مسابقات بین‌المللی قرآن تونس در دو رشته حفظ کل قرائت قرآن برگزار می‌شود که طبق تصمیم کمیته اعزام مهدی قشمعلی از آذربایجان شرقی و سیدمحمد کرمانی از تهران نمایندگان کشورمان در این مسابقات خواهند بود.

مسابقات بین‌المللی قرآن سودان هم در رشته حفظ کل قرآن برگزار می‌شود که محمد خاکپور حافظ اهل مشهد به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

مهدی قشمعلی و محمد خاکپور با درخشش در سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و حضور موفق در دوره ارزیابی و انتخاب قاریان و حافظان سال ۱۳۹۴ برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند.

همچنین سیدمحمد کرمانی از برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن کریم در سال ۱۳۹۲ است که با وجود دو دوره حضور قوی در دوره ارزیابی و انتخاب و به دلیل عدم تناسب شرایط وی با مسابقات مختلف مانند شرایط سنی به مسابقه‌ای اعزام نشده بود امسال برای اعزام به مسابقات تونس انتخاب شد.

به گزارش فارس؛ پیش از این امین پویا، شهید حسن دانش و مهدی شایق مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن تونس را از آن خود کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.