سمنان- مدیرکل راه‌آهن شمال شرق گفت: بارش برف سبب یخ‌زدگی تیغه‌های برخی‌سوزن‌ها شده و سبب ایجاد تأخیر یک ساعته قطارها شد.

برودت هوا حرکت قطارهای راه‌آهن شمال شرق کشور را مختل کرد

به گزارش قدس آنلاین، حمید درباغ عنبران اظهار داشت: بارش برف و همچنین یخ‌زدگی سبب اختلال در تردد برخی قطارها راه‌آهن شمال شرق کشور شده و این مشکل تأخیر در رسیدن مقصد را سبب شده است.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً ۱۰ درصد از قطارهای تهران مشهد به علت سرمای بیش‌از حد و یخ زدن تیغه‌های سوزن در برخی از ایستگاه‌ها دچار مشکل تردد شده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق با اشاره به سرما و برودت شدید هوا افزود: این سرما سبب یخ‌زدگی تیغه‌های برخی‌سوزن‌ها شده  و سبب ایجاد تأخیر یک ساعته قطارها شده است.

درباغ عنبران خاطرنشان کرد: همچنین یخ‌زدگی قسمتی از سوخت برخی دیزل‌ها به علت سرمای بیش‌ازحد نیز از دیگر دلایل تأخیر قطارها در این مسیر است.

وی بابیان اینکه حرکت عمده قطارها بدون هیچ تأخیری صورت می‌گیرد افزود: بیش از ۹۰ درصد از قطارهای مسیر تهران- مشهد بدون هیچ مشکلی در مسیر خود تردد می‌کنند.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق  از تلاش برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای رفع این مشکل در حال حاضر در حال انجام است.

درباغ عنبران درباره وضعیت مسافران قطار نیز گفت: مسافران قطار در امنیت کامل بوده و وضعیت گرمایشی قطارها نیز مناسب است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.