بیرجند: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یکی از مسائل مهمی که امروز مقام معظم رهبری به آن تکیه دارند حفظ روحیه استکبارستیزی و فریاد مرگ بر آمریکاست و دفاع از ارزش‌ها یکی از مسائل مهم بسیج است.

حفظ روحیه استکبارستیزی و دفاع از ارزش‌ها یکی از مسائل مهم بسیج است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان باعنوان "ما همه مدافعان حرمیم" اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان روز گذشته خود اشاره به پدیده اربعین و بحث بسیج داشتند و فرمودند حرکت و راهپیمایی عظیم اربعین با شور، شوق و عشق است.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه دشمن درصدد فراهم کردن زمینه‌های تهدید در این حرکت عظیم میلیونی بود خوشبختانه محبت و جمعیت عظیم پیروان اهل بیت در این مراسم شدت بیشتری گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: همین روحیه در مسئله بسیج و شجره طیبه معنا و مفهوم پیدا می‌کند و بسیج به تعبیر حضرت امام (ره) لشکر مخلص خداست و تکیه بسیجیان به خداست.

نوفرستی افزود: یکی از مسائل مهمی که امروز مقام معظم رهبری به آن تکیه دارند حفظ روحیه استکبارستیزی و فریاد مرگ بر آمریکاست و دفاع از ارزش‌ها یکی از مسائل مهم بسیج است.

وی با اشاره به فرمایش ارزنده رهبری درباره دولت جدید آمریکا گفت: دولت کنونی آمریکا در توافق‌های هسته‌ای تخلفاتی انجام داد از جمله تمدید تحریم 10 ساله را وضع کرد که اگر این تحریم تمدید شود نقض برجام است و جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: مرگ بر آمریکا پشتیبان حرکت عظیم بسیجیان است و حفظ ارزش‌ها در این شعار است.

نوفرستی بیان کرد: مقام معظم رهبری نکته دیگری را که این روزها مطرح می‌کنند این شجره طیبه و برکات آن است که نه تنها در کشور بلکه فراتر از مرزهای کشور را هم درنوردیده ‌و اگر ما شاهد پیروزی مسلمانان در لبنان، فلسطین و عراق هستیم به علت تفکر بسیجی است که باید قدر این فرهنگ و حقیقت را بدانیم و شکرگذار آن باشیم.

نوفرستی اظهار داشت: ‌پیشرفت علمی بدون فراهم کردن زیرساخت‌های امنیتی امکان ندارد و ما مدیون امام (ره) هستیم و در این راه بسیج درس‌های زیادی به ما داد زیرا ولایت‌مدار است و خودش را مطیع ولایت می‌داند.

وی با بیان اینکه بسیج یک حزب و جریان خاص نیست بلکه انسجام پیروان حق است گفت: بسیج به تعبیر مقام عظمای ولایت پدیده شگفت‌آور انقلاب بود همان گونه که انقلاب نیز یک معجزه الهی است.

وی افزود: گرچه سال‌ها در زمینه انقلاب اسلامی تلاش و همت شد اما یک و نیم سال قبل از انقلاب این حرکت شتاب بخشیده شد و حضرت امام (ره) از انقلاب به عنوان معجزه یاد کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی‌ گفت: شکل‌گیری اربعین حسینی و این اجتماع عظیم میلیونی زائران اباعبدالله الحسین (ع) یک پدیده شگفت‌آور و یک پدیده عظیم تاریخی و الهی است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.