تبریز- شهردار تبریز در دیدار با رئیس انجمن توسعه فناوری ایران و چین از اعلام آمادگی تبریز برای همکاری‌های عملی در زمینه‌های فناوری‌های جدید شهری خبر داد.

زمینه‌مشارکت انجمن توسعه فناوری ایران و چین در تبریز بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین، صادق نجفی در این دیدار با اشاره به اینکه تبریز و آذربایجان‌شرقی به عنوان پایلوت کشوری حوزه علم و فناوری انتخاب و معرفی شده است، اظهار کرد: به همین منظور اقدامات گسترده عمرانی، خدماتی و شهرسازی با تکیه بر رویکردهای هوشمندسازی و فناوری شهر تبریز پیگیری می‌شود.

وی به ابتکارات طرف چینی در پروژه‌های شهری اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای الگوهای این شرکت در شهر تبریز در صورت تأیید در مراحل مطالعاتی و کارشناسی می‌تواند در مسیر پایلوت اجرا شود.

رئیس انجمن توسعه فناوری ایران و چین نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تبریز در مرحله مهمی از پیشرفت‌های شهری واقع شده است، گفت: امیدواریم تنوع خدمات و ابتکارات شرکت چینی، در تقویت برنامه‌های زیباسازی و فناوری شهر تبریز موثر واقع شود.

ژجیانگ سینو اضافه کرد: تبریز در سال‌های اخیر به خوبی در محافل بین‌المللی شهری مطرح شده و همین موضوع افق‌های ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک با این شهر پدید آورده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.