استقلال در واقع شانس آورد که حواشی دیدارش با صبا پردامنه بود وگرنه با این کیفیت فنی صدای خیلی ها در می آمد.

یک کلیپ جنجالی استقلال را نجات داد!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، فیلم لب خوانی رحمتی و صالحی به عنوان دروازه بان استقلال و قاضی میدان بهترین و مهم ترین اتفاقی بود که می توانست برای استقلال رخ دهد. این فیلم که هیاهوی زیادی در رسانه های مجازی به پا کرد (با وجود آنکه همه می دانستند که امکان ندارد تبانی به آن شکل صورت گرفته باشد) حتی با واکنش نصفه و نیمه باشگاه استقلال هم مواجه شد و از سوی این باشگاه اخطار هم گرفت اما از دید رسانه ای و از منظر مطابقت با واقعیت قاعدتا باشگاه استقلال هم نباید از این مسئله ناراحت بوده باشد چون این شو رسانه ای عملکرد فوق العاده ای برای استقلالی داشت که قرار بود هفته ۵ فرش شود و طوفان به پا کند.

استقلال مقابل صبا بسیار بد عمل کرد. از منظر کیفیت بازی این دیدار هم مثل اکثر دیدار های استقلال فاقد سرعت و ابتکارهای تاکتیکی بود و عملا اگر آن «شو رسانه ای» رخ نمی داد، استقلال این هفته به شدت زیر فشار رسانه ها و پیشکسوتان قرار می گرفت.

در واقع استقلال با همان شو که ساخته دست خودش هم نبود، از موج سوم انتقاد در مورد کیفیت بازی فرار کرد. این تیم البته در بازی های مختلف در حال جلو آمدن است اما روش جلو آمدنش بیشتر بر این اصول استوار است که دفاع را می بندد و خیلی کم و بدون ریسک بازی را جلو می برد تا ستاره ای خلاق مثل محسن کریمی یا جابر انصاری یا کاوه رضایی با یک گل بازی را درآورد.

این شیوه اقتصادی اما کم کم می رود تا مورد انتقادهای بیشتر قرار بگیرد چرا که هواداران استقلال توقع بازی های زیباتری را دارند آنها از مظلومی به منصوریان شیفت کرده اند تا استقلالی تهاجمی و قدرتمند تر از استقلال مظلومی را ببینند و حالا هنوز با وجود بیش از سیزده بازی در لیگ و جام حذفی، اصلا به استقلال سال قبل که مدعی قهرمانی تا روز آخر بود و در جام حذفی هم تا فینال رفته بود هم نزدیک نشده است.

استقلال مظلومی با جوانگرایی و استفاده از جوان هایی مثل محسن کریمی یا نورافکن و خرسند نیا و ... استقلالی تهاجمی ساخته بود اما استقلال منصوریان در تمامی دیدارها از فقر گلزنی رنج می برد و هنوز وعده می دهد، وعده ای که در بازی با صبا هم نتیجه نداد و در نهایت این بی کیفیتی زیر نمایش لب خوانی و گرد و خاک مجری تلویزیونی و اخطار باشگاه استقلال باقی ماند تا نه پیشکسوتان و نه رسانه ها به کیفیت فنی استقلال توجه نکنند.

استقلال مقابل صبا تنها چند دقیقه پایانی در دقیقه ۹۰ را مثل استقلال مسابقه داد و در باقی موارد با وجود برتری کمی که نسبت به تیم صبای قم داشت اما موفق نشد گلی به ثمر برساند و این برای آن تیم و توقعاتی که از منصوریان وجود دارد کافی نبود.

تیم منصوریان هنوز نتوانسته شرایطی ایجاد کند که اوضاع بهتر از قبل شود و هرهفته هم با مصدومیت بازیکنانش مواجه می شود در حالی که دلیل این همه مصدومیت مشخص نیست. باید دید این هفته و مقابل گسترش فولاد هم آیا چنین اتفاقی رخ می دهد یا نه؟

حتی درگیری هواداران استقلال با لک و درگیری مرفاوی با یک خبرنگار در کنفرانس خبری را هم باید در همین رسته و رشته جستجو کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.