جانشین رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: وثیقه بیش از ۲۲ هزار نفر (۷۰ درصد) از مشمولان سربازی که به سفر کربلا رفته بودند به آن ها عودت داده شد.

عودت وثیقه بیش از ۷۰ درصد از مشمولان سربازی که به سفر کربلا رفتند

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار ابراهیم کریمی افزود: بازگشت این افراد در سامانه گذرنامه ثبت می شود و وثیقه ۳۰ میلیون ریالی آن ها به شماره حسابی که اعلام کرده اند، عودت داده می شود.
وی با بیان اینکه پیش از این مجوز خروج از کشور بیش از ۵۰ هزار نفر از مشمولان سرباز برای شرکت در راهپیمایی اربعین صادر شده بود که با وثیقه ۳۰ میلیون ریالی راهی این سفر معنوی شدند، گفت: سازمان نظام وظیفه در طول یک ماه تلاش کرد تا شرایط خروج مشمولان سرباز اعم از دانش آموزان، دانشجویان و سایر مشمولان را برای شرکت در این راهپیمایی فراهم کند.
جانشین رئیس سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی گفت: وثیقه ۳۰ میلیون ریالی، ظرف سه تا چهار روز از بازگشت مشمولان سرباز به حساب آنها عودت داده شد براین اساس افرادی که این مبلغ را دریافت نکرده اند باید به حوزه نظام وظیفه مراجعه کنند.
سردار کریمی اضافه کرد: این دسته از افراد باید به حوزه های نظام وظیفه با در دست داشتن گذرنامه، مراجعه کنند تا ورود آنها به کشور ثبت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.