ساری- فرمانده کل سپاه گفت: موضوع خدمت‌رسانی به مردم یکی از وظایف اصلی همه دستگاه‌ها است چون مردم ولی‌نعمت نظام اسلامی هستند و باید تا جایی که می‌توانیم خدمتگزار مردم میهن اسلامی باشیم.

خدمت‌رسانی به مردم یکی از وظایف اصلی همه دستگاه‌ها است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری صبح شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان ولایت سپاه کربلای استان مازندران با تبریک گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امام راحل با تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی که اکنون گستره جهان را فرا گرفته است انقلاب اسلامی را بیمه کرده و در جهان خودنمایی می‌کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم همواره خادم خوبی برای مردم باشیم.

فرمانده کل سپاه با قدردانی از خدمات همه مسئولان و فرماندهان در احداث و ساخت بیمارستان ولایت سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: باید به صورت ویژه از سردار شهید سوداگر که در تهیه زمین اهدایی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کرده قدردانی ویژه شود.

سردار جعفری با بیان اینکه ساخت مراکز درمانی و بیمارستانی سپاه با دو هدف عمده کمک به خدمات درمانی آحاد سپاه پاسداران و خانواده‌های آنان و بسیجیان و ارائه خدمات به عموم مردم در استان‌های کشور بنا شده است گفت: سپاه با رویکردی که با توصیه رهبری صورت گرفته است مأموریت اصلی خود در ارائه خدمات درمانی به مردم سوق داده چرا که یکی از راه‌های مبارزه با آمریکا خدمات درمانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه مازندران دارای کادر پزشکی و متخصص بالایی است که با احداث بیمارستان تخصصی ولایت سپاه این خلأ تا حدودی برطرف می‌شود تصریح کرد: موضوع خدمت‌رسانی به مردم یکی از وظایف اصلی همه دستگاه‌ها است چون مردم ولی‌نعمت نظام اسلامی هستند و باید تا جایی که می‌توانیم خدمتگزار مردم میهن اسلامی باشیم. امروز درمان، سلامت و بهداشت از موضوعات بسیار مهم و مورد نیاز جامعه است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در بسیاری از کشورها موضوع درمان رایگان است ولی در کشور ما به دلیل سیاست‌های غلط گذشته مردم همچنان مجبور به پرداخت برای درمان هستند افزود: امیدواریم مسئولان اجرایی کشور روزی به این نتیجه برسند که نظام درمانی و بهداشتی و سلامتی رایگان به مردم ارائه کنند.

سردار جعفری بیان کرد: در شأن ملت ما است که نظام درمانی در کشور به صورت رایگان باشد.

وی وجوه تمایز بیمارستان‌های سپاه با سایر بیمارستان‌های کشور را در رعایت بیشتر اصول اسلامی در بیمارستان‌ها دانست و گفت: حفظ کرامت انسانی در بیمارستان‌های سپاه به خوبی رعایت می‌شود.

سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی سپاه نیز با اشاره به اینکه ارتقاء توان رزمی در مجموعه بهداشت و درمان سپاه و حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروها و خانواده‌های آنان در این حوزه با جدیت دنبال می‌شود، بیان کرد: در راستای تحقق این اهداف اقدام به احداث مراکز درمانی و بیمارستان‌های سپاه در استان‌های کشور کرده‌ایم که بیمارستان سپاه مازندران در شمال کشور یکی از بیمارستان‌های عمومی مجهز برای ارائه خدمات درمانی به خانواده سپاه و عموم مردم در این خطه از شمال کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: در تمام مراکز درمانی سپاه طرح انطباق موازین شرعی رعایت می‌شود و بیمارستان ولایت استان مازندران باید کانون تعمیق باورهای انقلاب در استان باشد.

به گزارش تسنیم قرار است با حضور فرمانده کل سپاه و مسئولان استان نمایشگاه استانی اقتصاد مقاومتی تا ساعاتی دیگر در پارک ملل ساری افتتاح شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.