بیرجند- رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: تاکنون چند مرحله مقرر بود با نوبخت جلسه ای برگزار شود اما هنوز نتوانستیم این دیدار را برگزار کنیم و از استاندار خراسان جنوبی می‌خواهیم پیگیر مطالبات استان باشد.

استاندارخراسان جنوبی به دنبال مطالبات استان از دولت باشد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، محمدرضا امیرحسنخانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: زمان بودجه است و به طور حتم استاندار خراسان جنوبی هم به دنبال مطالبات استان است.

وی با بیان اینکه مقرر شده با نوبخت جلسه ای پیرامون مشکلات خراسان جنوبی برگزار شود، افزود: تاکنون چند مرحله مقرر بود با نوبخت جلسه ای برگزار شود اما هنوز نتوانستیم این دیدار را برگزار کنیم و از استاندار خراسان جنوبی می‌خواهیم پیگیر مطالبات استان باشد.

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، بشرویه و سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به پیشنهاد رئیس سازمان برنامه وبودجه، بودجه ای ویژه با توجه به ۱۸ سال خشکسالی و توسعه نیافتگی خراسان جنوبی دیده شده که از استاندار تقاضا داریم نسبت به این موضوع پیگیری لازم را انجام دهد.

امیرحسنخانی افزود: با وجود بارش اندک برف اما این امر تأثیری بر منابع آبهای زیر زمینی خراسان جنوبی ندارد و میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه قبل و بلند مدت کاهش زیادی داشته است.

وی بیان داشت: مشکل مردم در حال حاضر اقتصادی است که امیدواریم با سفر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران شاهد حضور صاحبان سرمایه در خراسان جنوبی که ظرفیت خوبی دارند باشیم.

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ای برای حوادث غیر مترقبه در خراسان جنوبی دیده شده که باید مسئولان و نمایندگان مردم درمجلس پیگیری کنند تا تخصیص و ابلاغ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.