نماینده مردم دامغان در مجلس از تناقض در اظهارات سوزن بان و اپراتور با اطلاعات جعبه سیاه قطار خبر داد و گفت: سه تیم از مجلس،راه آهن و قوه قضائیه در حال بررسی حادثه هستند.

تناقض اظهارات سوزن بان و اپراتور با اطلاعات جعبه سیاه قطار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، ابوالفضل حسن بیگی از حضور تیمی از مجلس شورای اسلامی شامل رئیس کمیسیون عمران و سه تن از اعضای این کمیسیون و معاون پارلمانی وزیر راه در محل حادثه قطار مشهد خبر داد.

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت: در بحث توقف قطار تبریز- مشهد و مجوز عبور قطار سمنان- مشهد گزارشات ارائه شده متناقض است. قطارها هم مثل هواپیماها دارای جعبه سیاه هستند. مستنداتی که در جعبه سیاه قطار کشف شده با گفته های راننده قطار و سوزن بان متناقض است. به همین دلیل باید صبر کنیم تا عمدی، سهوی و اشکالات فنی حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی افزود: تا زمانی که اپراتورها و جعبه سیاه قطار مورد بررسی قرار نگیرد، نمی توان اظهارنظر دقیقی در مورد علت حادثه داشت.

وی تصریح کرد: سه  گروه شامل تیمی از مجلس شورای اسلامی، تیم فنی راه آهن و تیم اطلاعاتی قوه قضاییه در حال بررسی این حادثه هستند تا به نتیجه متقن دست یابند و بتوانند گزارش نهایی را ارائه دهند.

حسن بیگی ادامه داد: به نظر من مسئول شیفت و اپراتوری که در شاهرود مستقر بوده اند، دستور اشتباه صادر کرده اند.

نماینده مردم دامغان گفت: سه جسد مفقود است. پیش بینی می شود چند نفر هم بدون بلیت در مسیر سوار قطار شده باشند. برخی اجساد هم قابل شناسایی نیستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.