سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد واژگونی خودروی سواری در اتوبان اهران _قم خبر داد و گفت: در پی این حادثه دو سرنشین خودرو در دم جان باختند.

واژگونی مرگبار خودروی سواری در اتوبان/ دو تن در دم جان باختند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۴۰ ظهر امروز حادثه تصادف و واژگونی یک دستگاه خودرو به سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه در تیر ۱۹۵ مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران- قم اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پراید با پنج نفر سرنشین در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل و بلوک های کنار آزادراه در حاشیه آزادراه متوقف شده بود.

وی در ادامه گفت: سه نفر از سرنشینان شامل؛ دو نفر مرد و یک نفر زن قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی با کمک رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بودند و دو نفر زن دیگر در داخل خودرو محبوس بودند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه خودرو سواری را بریدند و هر دو نفر زن گرفتار در اتاقک خودرو را از خودرو خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

ملکی  اضافه کرد: آتش نشانان هر پنج نفر سرنشین خودروی سواری را تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد یک مرد ۳۶ ساله و یک زن ۲۶ ساله از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داده اند و سه نفر سرنشین دیگر با خودروی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی پس از تحویل محل حادثه به کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت، به مأموریت خود پایان دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.