سمنان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: اجساد ۴۰ تن از کشته‌شدگان سانحه ریلی سمنان پیدا شد

اجساد ۴۰ تن از کشته‌شدگان سانحه ریلی سمنان پیدا شد

به گزارش قدس آنلاین، حیدر آسیابی در جلسه بررسی علل این حادثه در بیمارستان کوثر سمنان اظهار داشت: بعد از جستجوی نهایی ۴۰ جسد کشته‌شدگان در حادثه ریلی روز گذشته در سمنان مشخص شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای جمع‌آوری اجساد حادثه ریلی روز گذشته گفت: تعداد ۴۰ مسافر در این سانحه مفقود بودند که بعد از جستجوی در سر صحنه حادثه تعدادی از اجساد مشخص شد و برخی دیگر از اجساد ازجمله جسد یک مادر و کودک به هم چسبیده بود.

دادستان سمنان از اتمام جستجوی اجساد سانحه ریلی سمنان خبر داد و گفت: در حال حاضر کار جستجوی اجساد در محل حادثه به پایان رسیده است و باقی‌مانده برخی اجساد برای برخی آزمایش‌ها به پزشکی قانونی فرستاده‌شده است.

آسیابی از شناسایی ۳۹ جسد در این سانحه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این سانحه جسد ۳۹ نفر کشف‌شده و همچنان از یک نفر دیگر و سرنوشت آن خبری نیست.

وی با اشاره به برخی اقدامات برای شناسایی اجساد کشف‌شده گفت: ۳۹ جسد کشف‌شده برای انجام آزمایش به پزشکی قانونی تهران منتقل شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اقدامات لازم برای شناسایی سرنوشت یک نفر دیگر که همچنان نامشخص بود افزود: سمنان در حادثه ریلی تلفات جانی نداشته و مسافران سمنان در این سانحه مجروح شده‌اند.

آسیابی با اشاره به آغاز فعالیت برای شناسایی اجساد گفت: با توجه به اینکه امکانات آزمایش DNA فقط در تهران و در برخی از استان‌ها وجود دارد لذا اجساد این سانحه برای انجام این آزمایشات به تهران منتقل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.