چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت ۲۰ آذر ماه در مؤسسه فرهنگی هنری صبا افتتاح می‌شود.

چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت ۲۰ آذر افتتاح می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت ساعت ۱۶ روز بیستم آذر ماه در مؤسسه فرهنگی هنری صبا افتتاح می‌شود. ضمن اینکه آئین اختتامیه و اهدای جوایز روز ۱۸ دی ماه مصادف با میلاد امام حسن عسگری (علیه السلام) برگزار خواهد شد.

محمد حبیبی دبیر اجرایی چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت درباره آثار ارسالی به جشنواره اظهار داشت:‌ کل آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در رشته‌های نقاشی، کارتون و کاریکاتور، پوستر و آثار حجمی به ۴۳۶۲ اثر رسیده است که در بخش بین‌المللی ۱۰۴۶ اثر و در بخش هنرمندان ایرانی ۲۹۵۶ اثر دریافت کردیم.

وی ادامه داد: بیشتر آثار هم مربوط به رشته کاریکاتور است که در مجموع ۲۲۷۵ اثر به دبیرخانه ارسال شده است، ضمن اینکه در رشته‌های نقاشی ۱۰۲۲، پوستر ۹۵۰ و آثار حجمی ۱۱۵ اثر هنری دریافت کردیم.

حبیبی خاطر نشان کرد: در این رویداد هنری ۵۵ هنرمند تراز اول کشور شرکت داشتند ضمن اینکه هنرمندان ۷۱ کشور در این جشنواره شرکت کردند.  

وی درباره داوری آثار گفت: داوری رشته پوستر به اتمام رسیده است و بخش‌های دیگر طی چند روز آینده انجام خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، مرکز فرهنگی – هنری صبا در خیابان ولی عصر (عج)، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر پلاک ۱۲۵ و در ورودی دیگر آن به نام نگارخانه خیال در خیابان ولی عصر(عج)، تقاطع طالقانی، شماره ۱۵۵۲ قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.