ساری- رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ساری از شناسایی ۹۵۰مورد ازرقبات تصرفی خبر داد.

۹۵۰ مورد رقبات تصرفی در ساری شناسایی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام ابراهیم حیدری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی یکی از افتخارات اوقاف را سنددار کردن موقوفات خواند و افزود: در سالجاری ۱۷۴ فقره سند به مساحت ۹۵۸۰مترمربع اخذ گردید که از این میان، ۸۲ فقره متعلق به بقاع متبرکه می باشد.

وی بااشاره به اینکه ۲۸۶ بقعه و امامزاده ثبت شده در حوزه شهرستان ساری وجود دارد، از ۲۴ موقوفه در حوزه های علمیه خبر داد.

رئیس اداره اوقاف امور و امورخیریه ساری با بیان اینکه موقوفه محمدعلی آهی دشتی به مساحت ۱۶۳ هکتار متعلق به حوزه های علمیه می باشد، اظهار کرد: مردم مازندران امسال ۷میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به اماکن متبرکه اهدا نمودند و اوقاف نیز ۵۰۰سبد کالا به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال میان نیازمندان توزیع گردید.

حجت الاسلام حیدری به وقف درمانی موقوفه حاج محمدباقر تاجر ساروی به بیمارستان امام ساری اشاره کرد و تاکید کرد: توجه به وقف درمانی مورد نیاز جامعه بوده و از مردم می خواهیم به اینگونه وقف ها بپردازند.

وی ادامه داد: در راستای وقف درمانی، امسال ۸۷۰ میلیون ریال تجهیزات در اختیار بیمارستان امام ساری قرار گرفت و خرید یک دستگاه دیالیز هم در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام حیدری در پایان از طرح توسعه امامزاده عباس ساری در سه فاز خبر داد و گفت: تاکنون با ۵/۳میلیارد ریال هزینه نیمی از پروژه انجام و به همین میزان اعتبار برای پایان کار نیاز داریم و خیرین می توانند در این زمینه راهگشا باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.