پرویز سروری هضو شورای شهر تهران، با اشاره به خدمت رسانی شهرداری تهران در روزهای پر بارش قبل، خواستار آمادگی بیشتر مدیریت شهری شد.

سروری خواستار آمادگی بیشتر مدیریت شهری هنگام بارندگی‌ها شد

به گزارش «قدس آنلاین»  به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری امروز در سیصد و هفتمین جلسه شورا با اشاره به خدمات شهرداری تهران به زوار حسینی در مراسم اربعین گفت: شهرداری تهران شایسته تقدیر است چرا که هم در طول مسیر راه پیمایی، قبل از مرز و بعد از مرز اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

وی افزود: ما شاهد بودیم که خدمات به زائران نسبت به سال‌های گذشته ارتقا پیدا کرده که هم از نظر کیفی و هم کمی مشهود بود.

سروری با تقدیر از موکب ۸۲۸ منتسب به بسیج شهرداری تهران گفت: عده‌ای از بسیجیان دریا دل شهرداری تهران کاملا داوطلبانه در این حرکت خداپسندانه شرکت کردند و با هزینه کرد شخصی و همه با انگیزه حسینی به زائران خدمت می‌کردند.

وی یادآور شد: در وجود همه این بسیجیان خستگی چند روز خدمت رسانی را می‌توانستیم ببینیم اما این دریادلان با روحیه انقلابی تنها خدمت رسانی به زائران مشغول بودند.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما شاهد شکل گیری یک رزمایش بزرگ تاریخی بودیم، رزمایشی که کیلومترها امتداد داشت و فکر نمی کنم کسی قادر باشد چنین حرکت لجستیکی را انجام دهد.

وی اضافه کرد: در طول مسیر هیچ فردی لحظه‌ای گرسنه نماند و هیچ کس نبود که نیازش برطرف نشده باشد، اقدامات و خدمات شهرداری در حد اعلا صورت گرفته بود و مردم هم مشارکت داده شده بودند.

سروری خاطر نشان ساخت: مردم انقلابی ما با این حرکت عظیم آمادگی خود را به امام زمان(عج) اعلام داشتند که خود را برای حادثه بزرگ آماده کرده اند.

سروری همچنین با اشاره به خدمت رسانی شهرداری تهران در روزهای پر بارش قبل، خواستار آمادگی بیشتر مدیریت شهری شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.