خانه سربازصلح ایران با صدورپیامی ضمن تبریک هفتم آذر، روز دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید دارد که ثبات و امنیت پایدار در آبهای خلیج فارس و دریای عمان مدیون آمادگی و اقتدار بی نظیر و بی بدیل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح است.

سرباز صلح ایران روز نیروی دریایی را تبریک گفت

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا،  ازخانه سربازان صلح ایران، ‌ یکبار دیگر از جا بر می خیزیم، به یاد بزرگ مردان شگفتی ساز و یلان حماسه ساز ایرانی در پهن دشت خلیج همیشه فارس.  
دراین پیام آمده است، ‌ برمی خیزیم و کلاه از سر بر میداریم به یاد قهرمانان وطن که با پیکان آذرافشان دل سرمای سوزان آذر و سهمگینی سیاهی شب را شکافتند و همچون آذرخش بر دشمن زبون اما مدعی و گستاخ فرود آمدند.  
همچنین دربخشی دیگر از این پیام آمده است:‌ این آذرخش غران را می توان به معنای واقعی ضربه شست ایرانی تفسیر کرد و تاریخ دوباره گواهی داد که چرا خلیج فارس همیشه پارسی می ماند.
این پیام می افزاید: برمی خیزیم و سرمان را بالا میگیریم، چشمانمان را در افق پهن دشت خلیج پارسی گره می زنیم و سپس به احترام قهرمانان حماسه ساز هفتم آذر تعظیم میکنیم.
اکنون نیز دلمان از حرم نفس غرنده تان گرم است و سرمان از شجاعت بی نظیرتان بلند.
همچنین دراین پیام آورده شده است: خانه سربازصلح ایران ضمن تبریک هفتم آذر، روز دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید دارد که ثبات و امنیت پایدار در آب های خلیج فارس و دریای عمان مدیون آمادگی و اقتدار بی نظیر و بی بدیل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح است. امروز دنیا، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت دریایی نوظهور با دانش، توان و جسارت فوق العاده در اجرای راهبرد خود می شناسد. راهبردی که به دنبال تقویت امنیت در سطح آب های منطقه و بین المللی به منظور توسعه صلح و ثبات است.
دستتان را به گرمی می فشاریم و بر پیشانی بلندتان بوسه میزنیم و در گوشتان نجوا می کنیم: خداوند قدرت و عزتتان را فزون گرداند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.