مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در طرح زمستانی بیش از ۴۲۵ راهدار با ۲۲۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۸ گردنه کوهستانی استان زنجان فعالیت خواهند داشت.

۴۲۵ راهدار در محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، کلیم الله وثوقی ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه مدیریت بحران در گفتگو با خبرنگاران، افزود:اداره  کل راه و شهر سازی استان زنجان برای مقابله با حوادث در آماده باش کامل است و برای فصل زمستان  هم تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در طرح زمستانی بیش از ۴۲۵ راهدار با ۲۲۵ دستگاه ماشین آلات سبک و  سنگین در ۲۸  گردنه کوهستانی استان زنجان فعالیت خواهند داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: راهداران از آبان ماه در گردنه های کوهستانی استان زنجان مستقر شده اند و طرح زمستانی  نیمه اول آذرماه در استان آغاز می شود.

وثوقی تاکید کرد:۳۷ دستگاه دوربین پایش و کنترل جاده های استان زنجان را بر عهده دارند و مشکل خاصی در اجرای طرح زمستانی وجود ندارد.

وی گفت:در راستای اجرای طرح زمستانی دستگاه‌های اجرایی اورژانس، پلیس راه سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها، هلال‌احمر و مدیریت بحران مشارکت دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح خدمات‌رسانی به مسافران در محورهای مواصلاتی استان در مواقع بحرانی و همچنین تقویت ایمنی جاده‌ها است. 

وثوقی افزود: طرح زمستانی با هدف ارائه خدمات به مردم، رفع گره‌های کور ترافیکی،گردنه های کوهستانی، رفع مسیرهای مسدودی و روان کردن ترافیک و ایمنی در تردد اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح از ماشین‌آلات سبک و سنگین هم استفاده خواهد شد تا هیچ گونه مشکلی در راههای استان زنجان به وجود نیاید و برای اجرای این طرح چند اکیپ ثابت در گردنه های برف گیر و حساس به صورت ۲۴ ساعته حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.