ساری– مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تنها مرگ سه نفر از کادر پرواز بالگرد متعلق به شرکت نفت که بامداد یکشنبه در دریای خزر سقوط کرده بودند را تایید کرد.

هویت حادثه دیدگان سقوط بالگرد در مازندران مشخص نشد/فقط سه نفر شناسایی شدند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی عباسی افزود: به محض اطلاع از حادثه سقوط بالگرد، در اولین فرصت ستاد بحران در پزشکی قانونی استان تشکیل و ضمن آماده باش به پزشکان و تکنسین های شهرهای همجوار، مقرر شد اجساد جهت انجام آزمایشات علمی، تشخیصی، هویتی و صدور جواز دفن توسط کارشناسان، به پزشکی قانونی ساری انتقال یابند.

وی اضافه کرد: تاکنون کار شناسایی و تعیین علت فوت سه نفر از کادر پروازی که به پزشکی قانونی انتقال یافته بودند به پایان رسید و گزارش معاینه اجساد به مراجع ذیربط ارسال شد تا پس از طی مراحل قانونی، پیکر جان باختگان تحویل بستگان شان شود.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه همکارانمان در پزشکی قانونی مستقر هستند تا به محض انتقال دو پیکر دیگر، مراحل تشخیصی و هویتی را انجام دهند.

دکتر عباسی اسامی جان باختگان احراز هویت شده را خلبان اول سید حسن محمدی فرزند سید مصطفی، مهندس پرواز رضا سنقری فرزند محمد علی و فنی پرواز حسین جعفرزاده فرزند سید مصطفی اعلام نمود.

گفتنی است: این بالگرد ساعت سه بامداد امروز برای حمل مصدوم به سکوی نفتی امیر کبیر رفته بود که پس از بلند شدن برای برگشت در ۲۰ کیلومتری بندر امیرآباد دچار نقص فنی شد و در در دریا سقوط کرد.

 در این حادثه چهار نفر از کادر پروازی و یک نفر مصدوم، جان باختند که جستجوی برای یافتن دو پیکر دیگر ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.