مشهد- تولیت آستان قدس رضوی با اعزام نمایندگانی خواستار عیادت از زائران و حادثه دیدگان قطار مسافربری سمنان شد.

نماینده تولیت آستان قدس رضوی از حادثه دیدگان قطار مسافربری عیادت کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در همین رابطه رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی به همراه تنی چند از خادمان رضوی صبح دوشنبه با هدف عیادت از حادثه دیدگان و زائرانی که قصد عزیمت به مشهد مقدس را داشتند به استان سمنان سفر کرد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد با حضور در بیمارستان کوثر سمنان ضمن دیدار و گفت و گو با مصدومان این حادثه به خانواده های حادثه دیدگان که عزیزان خود را از دست دادند تسلیت گفت.

وی خطاب به حادثه دیدگان با اشاره به اینکه ثواب زیارت برای شما منظور شده است افزود: بنده حامل پیام تولیت آستان قدس رضوی برای شما عزیزان بوده و ضمن عرض تسلیت از طرف ایشان به خانواده های داغدار برای بازماندگان این حادثه صبر جمیل از درگاه ایزد منان آرزو می کنم.  

در همین رابطه محمد ابراهیم آقایی یکی از خادمان اعزامی و حاضر در این دیدار بیان کرد: توفیقی حاصل شد تا با نماینده تولیت آستان قدس با هدف دلجویی و عیادت حادثه دیدگان در سمنان حضور یابیم و امیدواریم که این زائران در ادامه سفر پس از بهبود سلامت توفیق زیارت ثامن الحجج(ع) را پیدا کنند.

گفتنی است هیات اعزامی از طرف تولیت آستان قدس رضوی ضمن دیدار با حادثه دیدگان بستری شده در این بیمارستان  از نزدیک روند ارایه خدمات به این زائران را بررسی کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.