زاهدان- نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به حادثه ریلی سمنان گفت: آخوندی برای وزارت راه و شهرسازی ساخته نشده و شاید بهتر بود وزارتخانه‌ای که تکالیف کمتری دارد به وی محول شود.

آخوندی برای وزارت راه و شهرسازی ساخته نشده است

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی شهریاریبا بیان اینکه عباس آخوندی تاکنون در وزارت راه و شهرسازی عملکرد موفقی نداشته است، گفت: وی در مدت حضور ۳ ساله خود در وزارت راه و شهرسازی نتوانست عدالت را برقرار کند و بودجه‌های عمرانی که در این مدت وارد این وزارتخانه شد، به صورت عادلانه تقسیم نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: آخوندی برای وزارت راه و شهرسازی ساخته نشده و شاید بهتر بود وزارتخانه‌ای که تکالیف کمتری دارد به وی محول شود.

شهریاری با اشاره به حادثه برخورد قطار مشهد- تبریز در سمنان، اظهار داشت: در حادثه اخیر به نوعی به مدیرعامل راه‌آهن توصیه کردند که استعفا کند تا خطر استیضاح از آقای آخوندی، برطرف شود.

نماینده زاهدان در مجلس افزود: معمولاً در هر جای دنیا با وقوع حادثه‌ای مشابه برخورد قطار در سمنان، بالاترین مقام تشکیلات استعفا می‌کند نه مقام‌های درجه دو و سه و بنابراین بهتر بود آقای آخوندی استعفا می‌کرد.

وی با بیان اینکه از نظر من آخوندی مدتی نیاز به استراحت دارد، عنوان کرد: با توجه به تعطیلی مجلس در هفته جاری، هفته آینده استیضاح آخوندی توسط هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.