مسئول سوره مهر الکترونیک عناوین پرفروش ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در آمازون و گوگل‌بوک را اعلام کرد.

اعلام پرفروش‌ترین آثار ادبیات مقاومت در آمازون؛ «دختر شینا» همچنان می‌فروشد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری تسنیم، امین نادری، مسئول سوره مهر الکترونیک، با اشاره به فعالیت‌های اخیر این انتشارات برای معرفی و عرضه بهتر آثار سوره مهر گفت: تاکنون تعداد ۹۰۰ عنوان کتاب‌ در قالب کتاب‌های الکترونیک عرضه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی همچنین از عرضه ۱۲۰ عنوان کتاب‌ از انتشارات سوره مهر در سایت‌های آمازون و گوگل بوک خبر داد و افزود: اخیراً نیز کتاب‌های «هی یو» نوشته سعید ابوطالب، کتاب «بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد» نوشته حبیب احمدزاده و «هات» نوشته محمدعلی قاسمی به این تعداد افزوده شده است.

به گفته مسئول سوره مهر الکترونیک؛ کتاب‌های «زیتون سرخ»، «ارتباط ایرانی»، «گربه یک مهندس است» و «واژه‌نامه شعر بیدل» از پرفروش‌ترین آثار در آمازون و گوگل بوک اعلام شده است. همچنین عناوین «آبنبات هل دار»، «پایی که جا ماند»، «دختر شینا»، «لشکر خوبان» و «فیض بوک» از جمله کتاب‌های پرفروش بخش کتاب‌های الکترونیک بوده است.

نادری همچنین از ادامه تولید کتاب‌های تعاملی خبر داد و گفت: عناوینی چون «دست بزنم به کبریت»، «دست بزنم به چاقو»، «دست بزنم به قلیون»، «خروس پرطلایی»، «بنگ و بنگ و بنگ شکار زرنگ»، «لاک‌پشت پرنده»، «جنگ جویان کوچک»،   «قلپ قلپ آب ماهی و قلاب»، «قار و قار و قار کلاغ و مار»، «چشمه‌ ماه»، «شیرشاه و خرگوش شجاع»، «هی برف برف، هی برف» و «کتاب خوردنی» از جمله عناوینی است که در این قالب تولید شده است.

وی همچنین در ادامه از تولید کتاب‌های چندرسانه‌ای خبر داد و افزود: خاطرات احمد احمد، شنام، فرنگیس، تکاوران نیروی دریایی خرمشهر، انقلاب و دیپلماسی، وقتی مهتاب گم شد، زندان موصل، رفاقت به سبک تانک، عصرهای کریسکان، آن بیست و سه نفر، آه با شین، دختر شینا، آنک آن یتیم نظر کرد و مجموعه آثار فاضل نظری و ناصر فیض از جمله کارهایی است که در این قالب تولید شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این آثار می‌توانند به کافه بازار، مایکت و پارس هاب مراجعه کنند. همچنین در این بخش کتاب‌های چند رسانه‌ای اپلیکیشن فاضل نظری، دختر شینا و آن بیست و سه نفر پرفروش‌ترین عناوین بوده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.