نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی بعد از حوادث تروریستی سال گذشته فرانسه در بیلبوردهای یکی از شهرهای آلمان منتشر شد.

نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا در بیلبوردهای شهرهای آلمان+عکس

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از حمله تروریستی ماه ژانویه در فرانسه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اروپا وامریکای شمالی نامه روشنگرانه‌ای نوشتند. رهبر انقلاب اسلامی دراین نامه مقابل سیاه‌نمایی دین اسلام در رسانه های غربی و نشان دادن این دین به عنوان منشا خشونت حقیقت دین اسلام را تشریح داده و بیان فرمودند که دین اسلام دین برادری، محبت، صلح و اخلاق است. رهبر انقلاب اسلامی از جوانان غربی خواستند در این مورد مطالعه جدی کنند.

ایشان یادآوری فرمودند که دین اسلام به هیچ وجه با عملیاتهای تروریستی به نام اسلام ربطی نداشته واز جوانان اروپایی دعوت کردند اسلام را با مطالعه منابع اصلی اسلام قران کریم و سیره نبوی بشناسند.

مرکز قران و اهل بیت افنباخ در راستای گسترش پیام رهبری و شناساندن اسلام به عنوان دین صلح و اخلاق و عاری از خشونت و ترور بعد از انتشار نامه های رهبری به زبانهای اروپایی و پخش آنها اینبار جملات گزیده ایی از بیانات رهبری به همرا تصویر ایشان در بیلبوردهای اصلی شهرهای فرانکرت، اوگسبورگ، کلن و برمن آلمان رابه نمایش عموم گمارد. تا وسیله ایی شود که جوانان اروپایی بدون پیش داوری و رها از سیاه نمایی اسلام را بشناسند.

این فعالیت تبلیغی مرکز قران و اهل بیت افنباخ در رسانه های آلمان انعکاس گسترده ایی یافت. هم چنین دونامه رهبری به جوانان غربی همراه شرح ای نامه ها در سایت  

www.letterforu.de که به همین منظور راه اندازی شده بود منتشرشد تا عموم جامعه آلمان نیز به پیامهای روشنگرانه رهبری امکان دستیابی داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.