کرمان- استاندار کرمان گفت: شهرستان هایی که از لحاظ اقتصادی کم بهره هستند، بسته های غذایی استاندارد برای تقویت نوزادان دریافت می کنند و نمونه بارز آن توزیع ۴ هزار بسته غذایی در شهرستان قلعه گنج بود که تاثیرات به سزایی همراه داشت.

ساکنان شهر های کم برخوردار  بسته های غذایی دریافت می کنند

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، از کرمان به عنوان استانی پهناور یاد کرد که در مسیر ترانزیت افاغنه به ایران است، گفت: علی رغم انتقال ویروس توسط مهاجرین افغان اما با اقدامات پیشگیرانه به لحاظ بهداشتی هیچگونه اپیدمی خاصی گزارش نشده است و شرایط به تدریج در حال بهبود است.

وی با اشاره به حرکت های خوبی که در استان کرمان همراه با فرهنگ سازی آغاز شده است، یادآورشد: ظرفیت سخت افزاری حوزه درمان باید افزایش یابد هرچند حرکت های سازنده ای در استان آغاز شده اما با با نقطه ایده آل فاصله است که در راستای ارتقا این جایگاه از پیشنهادات سازنده استقبال می شود.

استاندار کرمان با تاکید براینکه بحث فرهنگسازی، آموزش در حال حاضر در سطح مدارس و دانشگاه های استان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: سطح علمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز به روز در حال ارتقاء است.

استاندار کرمان با تاکید براینکه شبکه درمانی باید به سمت فرهنگ سازی گام بردارد، یادآورشد: در فازهای تکمیلی این طرح باید مسائلی همچون آموزش مدنظر قرار گیرد و بحث پیشگیری یکی از سیاست هایی است که در استان کرمان به طور جد دنبال خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.