تیم فوتبال پدیده مشهد هفت هفته عجیب را پیش روی خود می‌بیند و به نظر می رسد با دشوارترین قرعه ممکن را از هفته دوازدهم به بعد مواجه شده است.

هفت خوان عجیب پیش روی پدیده مشهد/ شاگردان مهاجری با این قرعه چگونه کنار می‌آیند؟

به گزارش قدس آنلاین، رقابتهای لیگ برتر فوتبال در حالی به استقبال هفته دوازدهم خود می رود که به نظر می رسد تیم پدیده، یکی از دو نماینده مشهد باید خود را برای یک موج تازه از برنامه ریزی دشوار آماده کند. تیم رضا مهاجری به مدت هفت هفته با دشوارترین قرعه ممکن مواجه شده است. اکنون سوال این است که شاگردان این مربی چگونه از هفت خوان عجیبی که پیش روی خود می بینند سربلند بیرون خواهند آمد؟

پدیده روز جمعه در هفته دوازدهم این مسابقات در تبریز به مصاف تراکتورسازی می رود. تیم تبریزی صدرنشین مسابقات است و امیر قلعه نویی تمام تجربیاتش را به کار می گیرد تا از این بازی همه امتیازات خود را کسب کند و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

البته پدیده همواره گربه سیاه تیم تراکتورسازی بوده ولی این بار به نظر می رسد شرایط کمی متفاوت خواهد بود و تبریزی ها تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن امتیاز نیست. با این حال نماینده مشهد هم از اعتماد به نفسی که نسبت به همه مصاف های قبل خود با تراکتورسازی دارد بدنبال کسب امتیاز است.

پدیده روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه در مشهد میزبان پرسپولیس است. بازی بزرگی که هواداران مشهدی از مدت ها قبل انتظارش را می کشیدند. پرسپولیس با برانکو بهترین بازی ها را انجام می دهد و مقابله با این تیم هواداران زیادی را به ورزشگاه ثامن می کشاند. پیروزی بر تیم برانکو می تواند نقطه عطفی برای شاگردان مهاجری باشد.

تیم پدیده بعد از دو بازی متوالی با تیم های اول و دوم لیگ، باید به تهران سفر کند و این بار با استقلال مصاف بدهد. نمی توان از حالا درباره سرنوشت دیدار این تیم برابر آبی پوشان پایتخت پیش بینی کرد. تیم منصوریان فراز و نشیب های زیادی دارد و همین باعث شده که مشهدی ها دست کم از قبل امیدوار باشند از دفاع شکننده استقلال عبور کرده و از تهران دست پر برگردند.

روز یکشنبه ۵ دی ماه، درست در آخرین روز دور رفت رقابتهای این فصل لیگ برتر تیم پدیده در ورزشگاه ثامن به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود. ذوب آهن با اینکه یحیی گلمحمدی را از دست داده است با این حال نتایج خوبی کسب کرده و همواره از تیم های قدرتمند و مدعی لیگ برتر به حساب می آید. بازی با این تیم اصفهانی حتی در مشهد هم قرعه آسانی نخواهد بود.

بلافاصله در آغاز دور برگشت، تیم پدیده باید با دیگر تیم بزرگ این شهر یعنی سپاهان پیکار کند. نماینده مشهد در دور رفت توانست سپاهان را شکست دهد اما به نظر می رسد شرایط دو تیم تغییر کرده و سپاهان با تفکرات ویسی خو گرفته است. امتیازات این بازی دست کم برای هر دو تیم به آسانی کسب نخواهد شد. با تمام این اوصاف کفه تیم پدیده سنگین تر خواهد بود.

تقابل با سیاه جامگان و دربی مشهد دیگر بازی پیش روی شاگردان مهاجری است. در بازی رفت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند و باید دید در مسابقه برگشت چه اتفاقی رخ خواهد داد. هر دو تیم دوست ندارند امتیازات دربی را از دست بدهند. با شناختی که حالا پدیده و سیاه جامگان از یکدیگر دارند تقابل آنها جذاب خواهد بود.

هفتمین بازی دشوار پدیده مقابل نفت تهران برگزار می شود. تیمی شگفتی ساز که با علی دایی اکنون در رده سوم جدول قرار گرفته است. نفت در بازی رفت با سه گل برنده شد و پدیده به انتقام آن باخت فکر خواهد کرد. تا آن روز فرصت زیادی باقی مانده و باید دید در زمان برگزاری مسابقه دو تیم چه شرایطی خواهند داشت.

پدیده با این قرعه دشوار باید برنامه ویژه ای به کار گیرد تا امتیازات لازم را از این دیدارها کسب کند و به ادامه راه امیدوارتر باشد. هر چه هست برنامه عجیبی است که شاگردان رضا مهاجری با آن مواجه شده اند و باید تدبیری ویژه برایش داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.