مشهد- عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم گفت: در شرایط کنونی مجلس به وجود افرادی با روحیه و منش شهید مدرس نیاز مبرم دارد.

مجلس به وجود افرادی هم چون شهید مدرس نیاز مبرم دارد

بهروز بنیادی در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید از شخصیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی شهید مدرس که مجتهدی سیاستمدار، وارسته ، ساده زیست و معلم شجاع مدرسه استکبار ستیزی بود ، الگو بگیرند و در عمل نیز از ویژگی های بارز ایشان تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تبلور اراده ملت و برآیند انتخاب مردم از بین نخبگان جامعه است افزود: مجلس علاوه بر جایگاه سیاسی از جهت اخلاقی و اجتماعی نیز مورد توجه مردم است.

بنیادی ادامه داد: مجلس مهمترین رکن اساسی دموکراسی در جامعه مدنی محسوب می شود و نمود عینی تصمیم گیری مردم در تعیین سرنوشت خودشان و بزرگترین امید و پناهگاه آنها می باشد.

نماینده کاشمر، خلیل آباد و بردسکن با بیان اینکه مجلس بستری برای هماهنگی و هم نوایی ملت های دنیا و مسلمان بایکدیگر  است افزود: یکی از شاخصه های اصلی توسعه اقتصادی یک جامعه، وجود برنامه ریزی و بودجه بندی دقیق است که بدون تردید نقش مجلس شورای اسلامی در این باره بسیار با اهمیت و حیاتی می باشد.

وی با بیان این مطلب که بزرگداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس به دلیل همزمانی با شهادت امام رضا(ع) با دو روز تاخیر در جمعه ۱۲ آذر ماه در شهرستان کاشمر با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، اظهار داشت: نمایندگان در مجلس دهم سعی دارند سیاست را در جهت اخلاقی آن سوق دهند و از طرح بحث هایی که در مردم ایجاد تنش و نا آرامی کند پرهیز کنند و بدون توجه به حزب یا گروه خاصی فقط در جهت خواسته های مردم و آرامش جامعه گام بردارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.