بندر عباس- سردار باقرزاده، تدفین شهدا در جزایر خلیج فارس را تثبیت روحیه شهادت طلبی در رزمندگان مستقر در این جزایر دانست و گفت: هدف دیگر ما ترویج فرهنگ روحیه ایثار، جهاد و شهادت و بعد تثبیت این روحیه در رزمندگان مستقر در جزایر است.

خاکسپاری شهدای گمنام در جزایر خلیج فارس الهام بخش و حرکت آفرین است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد باقرزاده هدف از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در جزایر خلیج فارس را تثبیت روحیه شهادت طلبی در رزمندگان مستقر در جزایر بر شمرد و افزود: هدف دیگر ما ترویج فرهنگ روحیه ایثار، جهاد و شهادت و بعد تثبیت این روحیه در رزمندگان مستقر در جزایر است که خوشبختانه این روحیه در این عزیزان وجود دارد و تقویت می‌شود و این تقویت بنیه رزمی رزمندگان اسلام است.

مسؤل کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح اضافه کرد: این جزایر حساسیت ویژه‌ای دارند و تنگه هرمز و خلیج فارس یک منطقه استراتژیک هستند و جمهوری اسلامی ایران در این حوزه کاملاً مسلط است و باید این وضعیت همچنان تداوم پیدا کند و لازمه‌اش حضور قدرتمندانه است و این حضور قدرتمندانه با حضور مکتب عاشورایی سیدالشهداء خواهد بود و در حقیقت حضور شهدا باعث الهام بخشی به رزمندگان می‌شود.

سردار باقرزاده تصریح کرد: باید دفاع از سرزمین اسلامی تا مرز شهادت استمرار پیدا کند و شهداء به عنوان چراغ راه هدایت همه بشر از جمله ساکنین این جزایر هستند و حضور آنها می‌تواند الهام بخش و حرکت آفرین باشد.

وی در پایان یادآور شد: تمام جزایر به جزء جزیره هندورابی که تا الان موفق نشدیم شهید خاکسپاری داشته باشیم در بقیه جزیره‌های مسکونی حوزه خلیج فارس پیکرهای پاک شهدای گمنام را تشییع و خاکسپاری کردیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.