آستارا- دومین آتش‌سوزی وسیع در اراضی جنگلی منطقه حیران آستارا با همکاری مأموران حفاظت از منابع طبیعی، نیروهای مردمی، نیروهای بسیج مهار شد.

۹ هکتار از اراضی جنگلی حیران سوخت

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با اشاره به وقوع دومین آتش‌سوزی وسیع طی دو روز گذشته در اراضی جنگلی منطقه حیران اظهار کرد: دومین آتش‌سوزی در حواشی گردنه حیران روز گذشته به‌وقوع پیوست.

سرخوش کرم‌زاده با بیان اینکه به دلیل وجود بادهای تند و گرم و پیش‌بینی احتمال آتش‌سوزی در مناطق جنگلی و ارتفاعات کوهستانی آستارا مأموران حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان در آمادگی کامل بودند، افزود: مأموران حفاظت از منابع طبیعی بلافاصله پس از اطلاع از جریان آتش‌سوزی به محل مذکور اعزام شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با قدردانی از تلاش تمام کسانی که در خاموش شدن دومین آتش‌سوزی طی دو روز گذشته نقش داشته‌اند، تصریح کرد: آتش‌سوزی مذکور با همکاری مأموران حفاظت از منابع طبیعی، نیروهای مردمی، نیروهای بسیج و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان پس از ۱۲ساعت تلاش مهار و کنترل شد.

وی وسعت اراضی خسارت دیده را ۹ هکتار اعلام کرد و گفت: عمده اراضی که در جریان آتش‌سوزی مذکور طعمه حریق شده‌اند از اراضی جنگلی منطقه حیران هستند.

کرم‌زاده خاطرنشان کرد: محل دقیق آتش‌سوزی روستاهای «حیران»، «سیج» و «چملر» بود و دلیل آتش‌سوزی مذکور در دست بررسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.