نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما را نباید به چشم یک بنگاه کسب درآمد دید.

صدا و سیما را نباید به چشم یک بنگاه کسب درآمد دید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر پنجشنبه در نشست با مدیران و معاونین صدا و سیمای بوشهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: نقش صدا و سیما در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدت زمانی که مردم به تماشای برنامه‌های تلویزیونی می‌پردازند قابل توجه است؛ نباید از ظرفیت‌های صدا و سیما غافل بود.

وی بیان کرد: دیالوگ‌های برخی فیلم‌های تلویزیونی به سبب تاثیرگذاری بالا تا ماه‌ها بعد از پایان پخش فیلم همچنان ادامه دارد که نشان از تاثیر این برنامه های تلویزیونی دارد.

خدری با بیان اینکه شبکه‌های بیگانه هزینه‌های گزافی برای ساخت برنامه‌های ضد ایرانی و تهاجم فرهنگی می‌کنند و در حال جنگ نرم با ما هستند، خاطرنشان کرد: بودجه صدا و سیما برای مبارزه با این شبکه‌های بیگانه بسیار اندک هست. 

وی تصریح کرد: باید بتوانیم  در برابر شبکه‌های بیگانه از طریق صدا و سیما جواب بدهیم و جواب فیلم را باید با فیلم بدهیم، جواب سخنرانی را با سخنرانی باید داد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی باید از طریق حوزه صدا و سیما به صورت جدی ورود کنیم، تصریح کرد: باید بوجه و اعتبار صدا و سیما افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه آگهی‌های بازرگانی زیاد، باعث کاهش میل و رغبت بینندگان می‌شود، افزود: نتیجه خروجی تمام ارگان‌ها از طریق صدا و سیما اعلام می‌شود و به همین منظور همه ارگان‌ها باید در کنار صدا و سیما باشند.

خدری گفت: به صدا و سیما نباید به چشم یک بنگاه کسب درآمد نگاه کرد بلکه هر گونه تزریق بودجه به این ارگان باعث توسعه و پیشرفت کشور می‌شود و هر هزینه‌ای در صدا و سیما سرمایه‌گذاری برای آینده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.