شهرکرد- مدیر کل بنیاذ مسکن انقلاب اسلامی چهار محال و بختیاری از پرداخت تسهیلات احداث مسکن به میزان ۲۰۰ میلیون ریال با سود حدود چهار درصد به روستائیان خبر داد.

روستائیان چهار محال و بختیاری تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی دریافت می کنند

سهراب رئیسی نافچی در گفت و گو با خبر نگار قدس آنلاین، گفت: تسهیلات احداث مسکن تحت عنوان تسهیلات بوم گردی و تسهیلات مسافر کاشانه، با اولویت و رویکرد معیشت محور کردن روستاها و پویا کردن مباحث اقتصادی روستاها به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

وی افزود: تسهیلات احداث مسکن ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال با سود حدود ۴ درصد و بازگشت آن ۱۵ ساله که شامل دو سال مشارکت، یک سال قابل تمدید و ۱۳ سال اقساط می باشد.

وی  افزود: اگر متقاضی بخواهد بر روی زمین خام و یا روی طبقات دیگر، ساختمان احداث کند، شامل ۱۸ میلیون تومان تسهیلات و اگر متقاضی بخواهد با تخریب یک ساختمان فرسوده ساختمان دیگری احداث کند یا یکی از مبحث ۱۹ قانون مقررات ملی ساختمانی مثل نصب پنجره یا دیوارهای دوجداره برای جلوگیری از هدررفت انرژی را در ساختمان اعمال کند شامل تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خواهد شد.

وی گفت: اخیرأ ابلاغ های بانک ها آغاز شده است که از جمله بانک های رفاه، مسکن و صادرات را می توان نام برد و در شش بانک دیگر هم ابلاغ صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: اگر ما بتوانیم حتی یک نفر را در روستا نگه داریم به این معناست که نیروی مولد را نگه داشته ایم از این که نیروی تولیدکننده به نیروی مصرف کننده تبدیل شود جلوگیری کرده ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.