دامغان - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: بسیج جناحی نیست و در هیچ گروه و جناح سیاسی وارد نخواهد شد اما عده ای به دنبال برچسب زدن و جناحی عمل کردن بسیج هستند.

عده ای به دنبال زدن برچسب جناحی به بسیج هستند/نفوذ خطری جدی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شبانعلی رمضانیان ظهر پنج شنبه در نشست روشنگری گفتمان انقلاب اسلامی ویژه فرهنگیان بسیجی اظهار کرد: متاسفانه افرادی به دنبال این هستند که القاء کنند بسیج جناحی است.

وی با انتقاد از دوقطبی کردن جامعه توسط عده ای از افراد و گروه ها اظهار داشت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری دو قطبی شدن جامعه یک خطر است و افراد و گروه ها نباید وارد این بازی ها شوند.

وی تاکید کرد: بسیجی باید اوضاع و احوال جامعه را به خوبی رصد کند و مراقب باشد افراد نفوذی به بطن جامعه وارد نشوند و اجازه ندهند با نفوذ برخی افراد برای جامعه ونظام هزینه درست کنند.

وی ادامه داد: امروز عده ای به دنبال آن هستند تا خط امام (ره) و انقلاب را تحریف کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل توطئه و ترفند های دشمن ایستاد ادامه داد: در حال حاضر یکی از موضوعات مهم که باید همه ما نسبت به آن هوشیار و بیدار باشیم خطر نفوذ است که عده ای از افراد در درون و بیرون کشور از بیانات مقام معظم انقلاب در بحث نفوذ نگران و ناراحت هستند.

وی یادآور شد: ما باید بحث نفوذ را یک خطر بسیار جدی برای نظام بدانیم و از آن به سادگی عبور نکنیم.

رمضانیان با اشاره به اینکه اشرافی گری جامعه ما را تهدید می کند افزود: از موضوعات اصلی جامعه ما وجود اشرافی گری در بین برخی مسئولان است که نباید از آن غفلت کرد چون این نیز نوعی تهدید به حساب می آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.