مشهد- آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در پیامی از میزبانی پرشور مردم مشهد در ایام پایانی ماه صفر تشکر و قدردانی کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی از میزبانی مردم مشهد قدردانی کرد

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه مشهد در این پیام آورده است: امسال دهه آخر صفر در شهر امام هشتم رنگ و بوی دیگری داشت و حضور زلال امواج مواج مردم خداجو و محبان اهل‌بیت(ع) در استقبال و اکرام زائران ثامن‌الحجج جلوه خاصی پیدا کرد.

در ادامه این پیام آمده است: ابتهاج مخلصانه و شورونشاط مؤمنانه‌ای که ابراز ارادت به ساحت ولی‌نعمتمان از طریق خدمت به زائران باصفا و پر امید آستان رضوی بروز کرد در منظر نافذ مقام معظم رهبری که حضور پربرکتشان را در این شهر شاهد بودیم، اگر نگوییم بی‌سابقه حتماً کم‌نظیر و به‌یادماندنی بود و به نقطه عطفی در حیات اجتماعی پایتخت معنوی ایران اسلامی تبدیل شد.

آیت الله علم الهدی در ادامه افزوده است: بیش از هفتاد هزار نفر از مجاوران در سامانه‌های رسمی برای پذیرایی داوطلبانه از زوار حرم رضوی اعلام آمادگی کردند و حضور پرنشاط و فعال همه اقشار از زن و مرد از کودکان و نوجوانان گرفته تا جوانان و میان‌سالان و سالمندان از کارگر و روحانی و کارمند گرفته تا پزشک و پیشه‌ور و صنعتگر و همه و همه جلوه‌های زیبایی از عشق و ارادت به اهل‌بیت (ع) و پیروان و محبان آن‌ها ایجاد کرد.

در ادامه آمده است: آستان قدس رضوی امسال در همه عرصه‌های فرهنگی و خدماتی پیش تاز بود و این اهتمام آیت‌الله رئیسی تولیت محترم و خدام با اخلاص آن آستان رفیع در تغییر شیب خدمت‌رسانی به مستمندان و زائران پیاده موجب امتنان همه عاشقان حضرتش است.

امام جمعه مشهد در ادامه پیام خود آورده است: امید است که این امواج زلال مردمی و این جریان پرشور و پرنشاط اجتماعی و این طراوت معنوی در همه ساحات حیات فردی و اجتماعی مجاوران و زائران مشهدالرضا امتداد یابد و به‌مثابه سرمایه‌ای برای حرکت به‌سوی جامعه آرمانی اسلامی و انقلابی به کار گرفته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.